2017年8月6日星期日

2017.08 五天東京遊 (預備篇)

2017.08 五天東京遊 (預備篇)

失驚無神有得飛
話說, 轉工後今年應該無得飛
不過, 我轉工後再轉工, 中間有一星期空檔
所以趁機飛一轉

暑假日子機票超貴, 咁岩 asiamiles 有機位 (不過 business class)
即刻拿拿聲轉啲分過去
我用Citibank, 蝸牛先生用DBS
經測試證實, Citibank 係快好多, 隔日就轉到
而 DBS 要四日, 真係有位都變無位

原本出發得返三點幾嗰班機, 諗住都照去
點知喺等轉分期間, 出現咗一班十點幾嘅機
於是諗住唔再等轉分, 直接買分, 以免錯失機會
好彩我醒目, 同時 login 兩個 accounts
當我襟完自己個機位之後, 只爭比錢嗰一步
就再幫蝸牛先生襟
點知.....無機位...
嘩, 原來得返一個位, 真係好彩未比錢

最後, 我揀咗另一班 8:50 起飛嘅機
回程就18:30
時間超靚!!
計埋燃油附加費同買咗4千分, 今次總共花咗大約 2 千蚊

今次行程主要應該係食同買, 唔會有景點
打算每日瞓到自然醒, 然後出去 hea 下
至於酒店, 今次試新嘢
JR Kyushu Hotel Blossom Shinjuku
呢個集團嘅酒店我哋喺九州住過兩次
感覺都幾唔錯
相信新宿應該都OK

旅行第二日即刻返"新"工
希望唔會太攰~

沒有留言:

發佈留言