2017年2月26日星期日

2016.12.03 大阪 {Day 8} 血拼日







2016.12.03 大阪 {Day 8} 血拼日

玩埋今日聽日就要執包袱走人
所以今日要爭取時間血拼
lunch book 咗難波食 すき焼 (sukiyaki)
見距離食飯仲有一個鐘嘅時間
就去 Grand Front Osaka 兜個圈先

喺地庫買咗件雞肉卷, 都幾好食

之後喺 North face 買咗件褸
日本嘅 North face 唔知點解比香港係型啲的
行到咁上下就出發去食 lunch
はり重 (Tabelog 3.73分)
http://www.harijyu.co.jp/

呢間可以網上 book 位, 方便

一坐低餐牌都未睇, 聽到店員好似問係咪食 lunch
咁咪話係囉, 點知佢好快就收咗個 menu
 然後又好快上前菜
OMG!!  我哋都未揀牛
所以我估我哋只係 order 咗一個普通嘅 lunch set

牛肉係普通料, 有雪花的只得面頭幾塊, 明顯好食啲
我相信如果 order 靚牛呢餐會好食好多



個汁都好味的, 都係嗰句, 一分錢一分牛
無揀到靚牛係爭啲
但其實整體都算好食, 有機會可能會再來試下靚牛

之後去咗難波 0101
今次到蝸牛先生跌錢
行完 0101 就離開難波返梅田
繼續行返 Grand Front Osaka, 都幾多嘢行
但今個 Trip 駛得太多, 已經唔太敢再買
最後睇中對鞋, 都無買到...

一路行到夜晚, 返酒店放低戰利品後就去食飯
今晚食晚地點喺 天滿駅
我同蝸牛先生都係第一次嚟呢個地方


一出車站就已經有好多餐廳
為食嘅蝸牛先生即刻進入興奮狀態


行咗大約七, 八分鐘終於到我哋今晚嘅目的地
地魚屋台とっつぁん (Tabelog: 3.08分)

一間比較平民化嘅日式大排檔


Menu 有中文的, 而且亦有一個國語侍應, 所以唔駛擔心唔識點菜
食物有刺身, 燒物, 鍋物







食物普普通通, 魚剌身有渣 (不過咁平, 有渣都唔過份)
不過如果想感受地道嘅氣氛, 呢度絕對有

食完之後喺附近行吓, 發現呢區食肆真係超多
有機會真係要再來呢區搵食

返到酒店附近, 蝸牛先生話唔夠飽
結果一個人走咗去食拉麵



而我, 一個人返到酒店無幾耐就開始肚痛
仲要係好痛好痛嗰隻
果然.....地道嘢唔岩我食
(蝸牛先生就一啲事都無)

好彩, 痛成咁都只係痾咗兩次...




2 則留言:

  1. 日本仲有邊度你未去過?如果有假期我都好想去日本!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲有好多好多呀! 有排都未去哂..
      你啲假期應該係用哂來返娘家
      不過, 去日本的話短短哋五日四夜都可以呀

      刪除