2017年2月11日星期六

2016.12 大阪 {Day 6a} 嵐山賞楓 (天龍寺, 寶嚴院)

2016.12.01 大阪 {Day 6a} 嵐山賞楓

一大早服務員就好準時入房 SET 枱
我哋梳洗完出廳已經鋪到成枱嘢食

佢有有支專 for 點蛋嘅醬油
撈埋隻生蛋, 望落好似好正
可惜丫, 我怕肚痛唔敢試
蝸牛先生就話幾好味

另外仲有件糯米飯嘅物體, 超飽肚

食完早餐又浸過, 之後就 check out 啦
臨走先影返個正門

之後我哋就出發去嵐山睇紅葉
好緊張, 好期待可以睇到滿山紅葉

去到車站先搵 locker 放低行裝
怕郊外會凍, 所以無放低件羽絨, 點知全程熱到死死吓

路經小火車車站, 不過我哋無計劃坐

之後就沿路行上 <天龍寺>

紅葉無想像中咁多, 有少少失望

不過勝在當日天氣好好, 人亦唔算好多好多, 都算行得舒服

之後我哋又沿路行去寶嚴院

呢邊比較 OK 少少, 入面啲葉紅好多




行完呢兩個寺我哋行返去嵐山大街嗰邊
大街兩旁有好多賣手信嘅地方
綠茶控嘅我其實好想買
不過一諗到之後又要大包細包拎住撘火車 (我哋下一站仲要去神戶)
於是就無興趣買 lu

行到差不多食飯時間
見到有間食豆腐嘅, 但大排長龍
(好後悔無 book 位, 好想試下京都嘅豆腐)
之後求其入一間
叫咗個烏冬
味道都算正常, 但烏冬就唔彈牙亦唔爽口 

蝸牛先生嘅天婦羅飯, 聽講好似正常無特別

食完之後就出去嵐山公園嗰邊
沿路條河都幾靚

感覺好平靜

離開公園.....有人終於食到第一杯雪糕

離開嵐山大街之後就要趕火車
但一場來到京都, 又想去竹林小徑望下
於是急急腳行過去, 行咗少少就返轉頭出返車站
影張相, 到此一遊

兩, 三點嘅嵐山開始多人
建議早少少去會行得舒服啲

今晚我哋會stay 一晚神戶
好期待今晚間酒店
亦都好期待今晚餐神戶牛

(待...)
















沒有留言:

發佈留言