2017年2月22日星期三

2016.12 大阪 {Day 6b} 神戶到著 (烏龍日)

2016.12.01 大阪 {Day 6b} 神戶到著 (擺烏龍的神戶牛晚餐

由京都去神戶, 車程都要一個鐘多啲啲
然後終於都來到新神戶, 打算轉 Shuttle bus 去酒店
預先 check 好時間表, 落火車見仲有五分鐘就開車
於是即刻衝去搵車站
車站好難搵, 無指示, 又無酒店牌 (但見到其他酒店有)
睇返 website 確認咗自己無去錯就停低等

不過明明夠哂鐘但唔知點解仲未見有車
感覺有啲古怪
但check 過又真係無去錯地方喎
最後終於比我哋搵到呢個牌
OMG!!!!   細看之下發現.......原來假日先有由新神戶開出嘅班次
平日的話, 唔該去三宮站上車

今次完全係我擺嘅烏龍
趕頭趕命, 點知最後都係無車撘
好彩, 由新神戶去三宮都唔算遠....唉

一路行一路好唔開心, 亦都怪自己咁粗大意
攪到錯過咗返酒店睇日落嘅好時機, 好失望

今次 book 咗一間地點唔太方便, 但有 view 嘅酒店
Kobe Meriken Park Oriental Hotel
http://www.kobe-orientalhotel.co.jp/english/


房唔算好大, 不過感覺好舒服, 一眼望哂
如果屋企都有一個小露台, 可以得閒出去吹下海風休息吓你話幾正

廳有一張小沙發, 出面有一個小露台 

急不及待行出露台欣賞吓個海景, 真係好靚, 好正!!
曾經, 我同蝸牛先生就喺對面個摩天輪入面....

喺露台 hea 下, 細想下當年
到差不多時間就出發去食晚飯
今晚呢餐係我最期待嘅其中一餐 -- 神戶牛

由酒店去餐廳其實唔近
不過我哋都選擇行路過去, 因為可以順便周圍行吓


今晚 book 咗 Oriental hotel 入面嘅 steak house
點知...上到去人哋話無我名
於是就 show 個 reservation email 比佢睇
OMG!!!  原來我 book 錯咗同層嘅西餐廳
簡直係睛天霹靂!!!!!!  真係有種想喊嘅感覺

既然 book 咗又已經嚟到, 無理由唔坐低食埋先
(雖然當時真係勁想走, 然後出去搵牛食)
跟住打開 menu, 仲要有一味係京蔥鴨!!! 你話係咪灰爆?!
難得蝸牛先生無怪我仲不斷安慰我...真係對我超好~

好彩, 呢餐都幾好食
係每道菜都好好食, 如果去神戶想食西餐的話
呢間係唔錯嘅選擇 (Main Dining)
http://www.orientalhotel.jp/restaurant/shop/detail_01.html#first-resevation-tab02


咖哩飯好有驚喜, 米嘅質地好好
而所謂嘅京蔥鴨 (左上) 其實都唔錯




食完之後叫侍應幫手 book 明天 steak house 嘅 lunch
好彩都仲有位比我哋攝...
book 完終於放下心頭大石
因為今次來神戶主要目的係食牛
如果食唔到, 真係飲恨~

食飽就坐的士返酒店瞓覺
今日竟然連擺兩個烏龍, 真係一個好難忘嘅神户行



沒有留言:

發佈留言