2015年8月20日星期四

八月份周圍食

愈來愈懶 update blog
唯有一次過出哂想出0既0野

呢兩個月同蝸牛先生都試0左幾間新的餐廳

No.5 Italian
大坑布朗街21號地下

有晚同蝸牛先生落大坑食飯
去0左曉明同 baby 求婚的餐廳

menu 入面的選擇不多
印象中好似無甜品

一坐低就送上麵包
黑色的係松露味, 都幾好味
奶油(牛油) 都好味


蕃茄意粉
忘了係乜名
只記得意粉質地好有咬口, 好煙 un, 好正
而且味道都唔錯, 只係嫌太細碟


海膽松露意粉
呢碟好好食, 不過都係0個句, 好細碟


其實食完唔算太飽的
不過又覺得無理由倒轉頭叫返頭盤/小食
所以最後都係走人

之後同朋友去了 cwb 世貿分店
0個間 menu 選擇多 d, 而且食物的份量都好似大d
仲試埋 pizza,  批底好脆, 唔錯!~

銅鑼灣耀華街3號百樂中心25樓

呢間食西餐的, 裝修都幾特別, 但都幾嘈
openrice 的 comment 都幾好

叫了一碟意粉, 一個 pizza, 但都係食唔哂

冬蔭公意粉
食落味道有少少淡, 但原來係我地無將汁撈混
都幾特別, 不過就唔會話想下次再0黎食

炸海鮮 pizza
海鮮就只有蝦同魷魚
蝦的炸粉超厚, 蝦的真正 size 似日式甜蝦咁瘦, 好無口感
pizza 底都麻麻地, 唔軟又唔脆
似係被焗淋的感覺

另外再加多一杯飲品, 埋單差不多三百
我同蝸牛先生都覺得呢餐唔值呢個價
三百蚊, 出面有更好食的

尖沙咀阿士厘道24號天星大廈地下A1地舖

有次出到尖沙咀唔知食乜好
最後去0左食拉麵

湯底都 ok 0既, 但就唔算特別好
麵質都麻麻

餃子
都係普通貨色

北角城市花園商場地下36-38號舖

其實呢間都算係我地飯堂之一
皆因佢又抵食又好味
通常都揀魚生飯 or  today special set (有炸物, 魚生, 飯, 冷麵)
但今次我轉食牛肉鍋
今次之後, 下次都係食返魚生飯 or today special
(唔係唔好食, 只係味道太普通, 好似自己都煮到咁)

蝸牛先生的壽司定食
魚生 ok 的, 不過飯團好散
蝸牛先生一路食一路跌

灣仔軒尼詩道318號W Square 2樓

南瓜海鮮飯
呢個飯都幾好味, 而且有好多海鮮, 唔錯

炸蝦
真正的名已經唔記得0左
不過記得佢都幾好味, 點埋個汁酸酸甜甜, 一貫泰式的風味

香芒軟殼蟹米紙卷
軟殼蟹好脆, 個汁都調得幾好

雖然唔夠九龍城的泰菜館咁有風味
不過呢間味道都幾好
而且坐得幾舒服, 岩哂一班朋友來食飯

1 則留言:

  1. 有興趣試下個間 新泰東南亞餐廳 好似好正

    個間Little Vegas 我食過 我幾鍾意 可能我上次食 唔係好嘈 哈哈

    回覆刪除