2015年8月27日星期四

2015.08 沖繩自駕遊

30.8.2015 TO 03.09.2015
成團人數: 八人 (兩老 + 兩兄嫂 + 三家姐 + 我)

2015 沖繩五天之旅

呢個旅程原本打算十一月先出發
不過想趁媽媽仲有精神的時候玩0左先
八月頭決定八月尾出發
希望到時唔好打風
亦希望到時媽媽狀態 OK

由於時間緊迫, 再加上我未去過沖繩
所以都花0左幾多時間去搵資料
最後決定兩晚住市區, 兩晚住美國村

跟 EGL 買了 PACKAGE
坐港龍, 住 Double tree by Hilton
不過訂完 package 幾日後, 佢通知我無房!!
(今次之後, 我決定唔再用 EGL, 皆因佢手腳實在太慢
之前用開縱橫遊, 通常 BOOK 完好快會收到 E-ticket 同 hotel voucher
但今次係五日後先通知我無房, 而 e ticket 就再等多幾日先收到)

本來貪 Double tree有三人房可以方便照顧兩老
點知突然無房, 又要我拿拿臨再搵
搵0左好耐都唔岩心水 (一係無房, 一係就太貴, 然而有三人房的酒店並不多)
結果都係搵唔到有三人房的酒店

最後 Book 了 Mercure Okinawa Naha
呢間都幾新幾靚, 但聽聞好細

而美國村就會住 Vessel hotel campana okinawa
美國村好多酒店都好貴 (可能因為望海, 再加上旅客區)
而呢間 Vessel hotel 就價錢相宜, 夠新, 同埋 d 海景房都幾靚

租車我就搵 ORIX
其實 EGL 都幾抵租
不過咁岩見到 ORIX 做特價
所以最後揀0左佢

今次行程唔會太多
純粹只係希望兩老開心
最衰今次蝸牛先生未能同行
如果唔係仲開心

希望今次旅行可以順順利利~ 






13 則留言:

  1. 你同我同一個時間出發去沖繩 我地可以會相遇 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha, 咁岩?
      不過,我認得你,你唔認得我,哈哈!

      刪除
    2. SIU MA 有我 FACEBOOK,佢可能知你點樣﹗

      刪除
    3. 到時你叫我 我都係坐港龍機 哈哈

      刪除
    4. 你有冇去菠蘿園?我唔sure 嗰個係咪你。(我31/8 朝早去)

      刪除
    5. 我有呀 我都係31/8 去 哈哈 我大約11點幾係個到

      刪除
    6. eeeeeee......你有無幫過一家人影相? 我懷疑幫我地影相0個個係你呀!!!!

      刪除
  2. 沖繩! 好呀~ 跟團去過一次!
    禾, 11月都係同媽咪, 細妹佢地去東京呀!!! 機票, 好貴....

    回覆刪除
    回覆
    1. 11月紅葉季節, 一定貴啦...
      快D PLAN 定地方賞楓

      刪除
  3. Mr & Mrs snail.
    ~你娘家嗰邊好齊心和孝顺,帶自己媽媽去旅行。
    ~祝你哋旅途愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好間唔中咋..
      不過我屋企又真係幾齊心0既...

      刪除
  4. 星期日出發啦喎!你真係日本通, 咁趕都book好+plan好晒!!enjoy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d 朋友去日本仲密過我好多....
      不過今次真係book 得有d 趕

      刪除