2014年7月12日星期六

2014.05 - 北海道遊 {Day 9} - 小樽

今日我地出發去小樽
札幌入去好似一個鐘唔駛


到步後先去車站旁的三角市場行一圈
地方唔大, 主要賣蟹, 海膽同元貝


之後就去搵食啦
猶豫緊去政壽司旭壽司
最後都係揀0左旭壽司


呢餐超級期待呀!
因為據聞小樽好出名食魚生, 而好多旅遊書都有介紹旭壽司

MENU 好吸引, 樣樣都想食, 但無咁大個胃


蝸牛先生揀了壽司 SET
剩睇樣, 唔覺得好新鮮
蝸牛先生的食後報告, 都係話唔夠釧路和商市場食到的咁鮮
噢!  太令人失望


我的魚生飯
唔好以為大碗, 其實只係碗太細
海膽, 超散超碎, 而且色水都唔太靚
蝦同帶子又唔算好新鮮
勁勁勁勁失望呀!!!

呢兩碗0野都唔平, around 五百蚊碗!!!
一心諗住一場來到要食好0野. 點知根本就唔值!!


唉.......哂錢唔緊要, 最唔抵係哂0左個胃口...........

沿途周圍行下
一場來到北海道, 無理由唔食蜜瓜 (其實仲想食燒海鮮, 不過食唔落啦~)
可能未係時候, 唔算好甜


中途去了 LETAO CAFE 休息
呢件 cheese cake 都幾好味


熱朱古力都好好飲


休息完就去 LETAO六花亭買手信 (其實可以留返0係機場 OR 百貨公司買)
黃色盒蛋糕好食, 隻茶包都唔錯, 茶味好香


就係呢款蛋糕, 之後我地都買0左一盒自用




跟住, 有人又心思思想食雪糕


我無佢咁好胃口, 所以剩係叫0左杯茶


之後拎住大包小包行去運河
可能未到夜晚, 條河無想像中咁靚
本來蝸牛先生有興趣坐小船遊河
但我就麻麻...所以最後都係無坐到

本來又有諗過去天狗山睇夜景
但又覺得攰攰地....所以最後都係唔去

臨上車前去三角市場買0左盒海膽返酒店食
但究竟係咪我地咀刁, 又或期望太高
點解食唔出鮮甜的感覺?!
(但當然質素比香港食到的好)

小樽比我想像中少0野玩, 唔算特別靚
魚生亦無傳說中咁鮮甜肥美 (定係我地唔識揀呀?!)
但如果有機會再來的話, 我都想試下呢度的燒海鮮同燒粟米

返到酒店休息0左一個鐘
之後諗住落大通的 TOKYO HANDS 逛下

我地選擇行落去
沿途見到想入的鋪頭又走入去望下
行下行下......忽然驚覺原來已經八點
人家已經打佯了........失望~ 

其實今次我 miss 0左好多次去 Tokyo hands 的機會
第一次0係 outlet, 走0左先知原來入面有
第二次係前幾日, 又係走0左先知原來 Tokyo Hands 0係大通
而今日已經係第三次了!!!
證明我0地真係好無緣

之後就去搵飯食
我想食燒肉, 居酒屋之類
去到一間都多人推薦的牛乃家, 不過無位, 店員話要最少要等一個鐘喎
跟住去另一間, 佢就話只招待日本人 (明明有台灣 blogger 介紹)
最後去0左旅遊書介紹的 串鳥 食串燒

可能今日係星期五, 呢度都要等位, 不過 AROUND 十分鐘就有位

味道中規中矩, 勝在價錢相宜
但就唔 like 呢度唔係禁煙, 煙味好大呀!!

食飽飽就返酒店休息~




























4 則留言:

  1. 我上次去 我朋友帶我去食野 結果我係旅遊書搵個d 一間都無食過 哈哈

    運河夜晚去好靚ka 你下次再去 夜晚先去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 有時旅遊書真係唔係幾可靠...
      不過, 可能各人口味唔同啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都鍾意海膽配飯呀!
      講起...我又想食....

      刪除