2014年7月1日星期二

2014.05 - 北海道遊 {Day 7} - 双湖台,摩周

一早起身浸多次温泉

尋晚0係公眾浴場拎0左支鮮奶

浸完就去食早餐
照舊 book 咗8 點
落到去早餐已經準備好
又係放到一枱食物,超級豐富

早餐反而無晚餐咁有驚喜
不過都好好味
魚子超鮮甜, 另外燒帶子同魚都好正

見今日天色好好,食完早餐我哋又去遊湖
藍天白雲下的阿寒湖真係好靚





酒店外貌

沿路行出去愛奴村,買咗小小記念品


之後就趕返去check out, 有少少唔捨得
鶴雅鄙之座無論食、住都好正
絕對值得推介

今日我哋包了一架的士遊摩周,双湖 [神秘の湖、摩周湖を望む旅路]

四個鐘 JPY14,000 (有指定路線)

鶴雅別荘 鄙の座~阿寒湖半・阿寒湖温泉~阿寒横断道路~双湖台~弟子屈~摩周湖展望台~硫黄山~川湯温泉

其實原本打算撘觀光巴士的 (http://www.akanbus.co.jp/)
但原來weekend 先有
由於酒店已book, 唔可以調行程
所以最後唯有包的士

在 website online 預約, 佢有指定路線, 亦可自己更改行程 
基本上, 半個鐘內就會收到佢地 email 報價, 效率好高
https://www.humanvehicle.co.jp

司機好時到達鶴雅
好彩佢識少少英文,再加埋身體語言,大家總算溝通到
原本以為佢只係司機,但原來佢仲係導遊 + 攝影師
出車無耐佢就停車話要出去幫我地影相
(感覺有d 似影結婚相,佢一時叫我哋望呢面嗰面,一時就話自然 d 唔駛望鏡,笑c)
佢好有心,自備大相機之餘,仲有 memony card
哈哈,佢叫我哋喺非誠勿擾張poster 前面影,攪笑!
之後沿途佢會對景點作少少嘅介紹
又請我哋食雪糕同温泉蛋
最開心係加插咗去牧場的路線
望住一大片草原,仲牛同馬,好得意

沿途的景色真係好靚

好聰明的食蛋方法

最後喺川湯温泉駅落車

原本我哋打算比 tips, 但佢唔肯收
我同蝸牛先生都好滿意呢四個鐘的旅程

用後感: 如果想去偏遠地方但又唔想自己渣車, 包的士真係一個幾好的選擇
不過就每個景點唔會逗留太耐, 走馬看花
另外, 自訂行程會比指定行程貴大約五, 六千 yen

今次雖然我地揀了指定行程, 但都去到我地想去的地方
全程舒服好玩, 我同蝸牛先生覺得幾抵玩

川湯駅附近的景色都幾靚

之後在站内餐廳醫肚
Suite de baraques cafe

咖哩飯,正宗的日式咖哩味道

牛肉飯,我覺得味道有點“ so"

食飽就要坐七個鐘的火車返札幌

16:29 川湯温泉 ~ 16:50 摩周
17:29 摩周 ~ 18:50 釧路
19:00 釧路 ~ 23:10 札幌
  
由川湯去釧路,坐嘅係冇冷氣 JR, 好原始
車上雖然有風扇,但吹出來的風是熱的

以為第二程可以轉車
但原來都係坐返呢架"熱車"
而且仲要等半個鐘先再開
好不容易終於捱過咗個半鐘

(呢程車的行程, 同前一日釧路濕原號的行程一樣, 早知唔哂時間去坐啦)

最後一程車係釧路返札幌
諗住坐大車會好D
點知架車好似冇開冷氣,又熱又焗,有少少想暈

去到最後一個鐘,終於都 feel 到有 dd 風
坐長途火車真係好辛苦
我覺得仲辛苦過坐飛機 (可能因為太焗)

車上便當, 味道麻麻


返到札幌已經十一點多D, 真係超攰!!

4 日 3 夜的道東之旅完了
明天開始另一個 4 日3 夜旅程
都會行 [札幌 + 小樽]

4 則留言:

  1. 阿寒湖的風景很優美呀~~ 遇上了有質素的日本的士司機~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個trip, 我覺得最難忘係喺阿寒, 景色靚又住到一間有水準的溫泉酒店, 開心

      刪除
  2. Mr and mrs snail:
    ~你住嘅地方好舒服, 浸温泉. 好舒服!!
    ~火車上啲食物, 雖然味道馬馬, 但貌相不錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的便當通常都好精美, 不過我今次呢份味道普通咋

      刪除