2014年7月6日星期日

2014.05 - 北海道遊 {Day 8} - 大通,貍小路,札幌

之前有 4D3N 道東郊外遊 (睇景)
今日就開始 4D3N 道央市内遊(shopping, eating n shopping)
第一個目的地係札幌市内米其林三星拉麵店

一粒庵
札幌地下鐵 23 号出口,一出轉右就是停車埸,旁邊有個落地庫的入口,落一層就到


據聞呢間係長龍拉麵店
我哋喺佢開門前十五分鐘就到
結果,我哋排第一,heehee...
跟蝸牛先生同樣點了 元氣拉麵 (160g) + 半熟


湯底: 有少少似味噌,唔會覺得好油,好飲
拉麵: 軟硬度適中
叉燒: 麻麻,太乾,少硬
半熟蛋: 真係好流心

佢的配料除咗有葱同芽菜外,竟然仲有炒蛋
本來擔心有d 唔夾,但咁多樣嘢夾埋一齊食又幾 ok
我同蝸牛先生都好鍾意呢碗拉麵


呢度真係幾 full, 開門唔夠十分鐘已經滿席
建議想試的朋友早少少過來


醫飽肚就進行我哋第二個任務, shopping
首站: Beams, 我同蝸牛先生都有收獲
之後就行下百貨公司, 大通 同 貍小路
今日收獲都唔錯呀!!
(不過今日買到的全部都係 DISPLAY....umm.....又會咁岩全部都 last one, 太奇怪!!)



中場休息, 在 PRACO 樓上隨意找了一間餐廳
蝸牛先生被 "甜品放題" 吸引住
JPY1,420/人, 其實都幾抵

入面的款式都算多, 有甜品, 飲品同熱食
不過我地唔太肚餓, 所以食得唔多

餐廳裡面差不多清一色係女仔
哈哈, 蝸牛先生有點唔好意思, 唔太敢出去拎0野食
其中有一轉佢出去拎cake, 但唔知點解個服務員0係度忍笑
攪到蝸牛先生好尷尬, 哈哈!

食物水準一般, 唔太差, 勝在價錢平又坐得舒服

食飽之後再去併過!!

今晚會在札幌站附近食晚飯
見時間差不多就慢慢散步返去
沿途行下大通公園, HEA 下休息下
不過無想像中咁多0野睇, 只係普通公園一個

本來打算返酒店放低0野, 但最後都係趕唔切
但就夠我先去富澤走一轉 (hehee...)
貨就無乜特別, 款式都係同香港差不多
但我就發現, 呢邊的貨食用期限比香港買到的長好多!!
(肯定係將 d 就快過期的貨運0黎香港賣啦~ 太過份!!)

今晚我地去食法國菜
係位於 JR Tower hotel  nikko sapporo 入面的 Mikuni

入面格局有點高檔
但我倆今日都著得很爛, 哈哈
加上我倆死0靚仔的外貌
好似跟呢度格格不入

我地一個點果汁, 一個點 (旁邊的人都係點酒........)
侍應好認真地成支果汁/茶拎過來比我地睇完先再倒入杯
感覺有點攪笑 (心諗, 酒就話睇下0者, 果汁睇乜鬼)
不過我呢杯唔係普通的茶, 佢的名堂係 Royal blue tea
呢一小杯要成千幾 yen 架!!!
茶味的確幾濃, 但就真係太太太貴!! 

圓波波物體味道有點似魚柳包

我唔太餓, 所以點了最平最少道菜的餐
蝸牛先生眼闊, 點了最豪最多道菜的餐

味道未去到 "叮" 一聲
印象最好的係鵝肝
其餘都係中規中擧

去到尾聲, 上了好多款唔同的甜品
好精緻, 但味道就普普通通

呢餐由 八點食到十點幾, 食到有點眼瞓
可能期望太大, 呢餐有少少失望

今晚返酒店有 "禮物" 收

今日又係攰爆~

4 則留言:

  1. Mr and Mrs snail:
    ~食野+shopping 簡直開心啦!! 而且, 我覺你哋好捨得食!! 食啲野好精美!!
    ~最尾個盒, 係廚具黎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同蝸牛先生都好為食架! 難得出門, 一定要食好 d, heehee...
      呢盒係酵母同一啲小工具

      刪除
  2. 你地都真係好食得喎.
    mortgage 攪好未?

    回覆刪除
  3. 很多美食呀, 又可以行街shopping, 悠閒開心的一日~

    回覆刪除