2013年4月15日星期一

2013.03 - 東京小旅行 {Day 7} - 洗滌心靈之旅 - 漫遊輕井澤


2013.03.21 Day 7
新宿 >> 輕井澤 >> OUTLET >> 雲場池 >> 舊輕井澤 >> 白絲瀑布 >> 星のや


今日又要早起
買了 9:52 車票去輕井澤, 在東京站開出
我倆 8 點幾 CHECK OUT 完就坐地鐵落東京站
好傻仔地揀了人多又站多的山手線
迫了大半個鐘先去到東京站

今日用的是 JR KANTO AREA 3 DAYS PASS售價: JPY 8,000
三日內可以任坐: JR東日本線全線 (即山手線等), 東京單軌電車, 新幹線等等
單係兩程往返新宿輕井澤的車飛已經值回票價, 而且仲包坐 NEX 出機場
旅程的最尾三日, 我地就係主力用呢張 PASS

去到東京站, 時間尚早
於是走入車站的鋪頭行下, 又買定便當上車食
最後揀了燒牛舌便當味道唔錯, 不過上到車便當已經凍了, 我諗熱食會更好
其實買的時候以為是牛肉便當, 食到一半先發覺質感有點似牛舌
於是就問唔食牛舌的蝸牛先生有無同感
哈哈, 之後佢就無再掂盒便當了




一個鐘的車程就到達輕井澤
落車後第一個感覺係 "好凍"
先去車站的遊客服務中心拎資料
入面有 MAP, 巴士TIMETABLE, 都幾實用

本身計劃下車後就去吃 LUNCH, 不過便當仲未消化完
於是去巴士站探一探路
一落車站就會見到有一排巴宜站, 好易搵


由於巴士剛走了
於是我們轉戰 outlet (outlet 都係一出車站南口就見到啦, 好方便)
希望可以買點禦寒衣物
最後我買了一件保暖打底衫
著完上身即刻暖哂

因為 outlet 離車站不遠
所以我地決定今日先 window shopping, 第二日臨走先過來買
咁就唔駛拎到一袋二袋去觀光 (而其實車站亦有好多locker)

行到差不多時候就去食炸豬扒
呢間在惠比壽好出名的豬扒店, 標榜有廿五層, 好鬆軟
難得在輕井澤有分店, 就唔駛花時間專登出惠比壽

キムカツ
長野県北佐久郡軽井沢町軽井沢
軽井沢プリンスショッピングプラザイースト

豬扒有好多隻味, 有cheese, 梅子....我剩係記得我地揀了cheese, 其他的就唔記得了


豬扒果然有入口即溶的感覺
不過我同蝸牛先生就唔識欣賞
覺得質地怪怪的, 太鬆散, 唔似豬扒
而我更加覺得豬扒似比人"趙" 完, 好奇怪




食飽之後就出發去雲場池
從車站的北口出發, 沿途風景好靚
有高高的樹, 又有歐陸式的小屋




原來呢一帶有熊出沒
如果唔好彩遇到, 真係唔知點算




行了大約 30 mins 終於到達雲場池雖然無想像中咁靚 (無紅葉真係爭好遠), 亦好快行完
但都算不枉此行 (在香港肯定唔會見到咁靚的景色)

可能唔岩季節, 來遊湖的人好少 (基本上輕井澤人影都唔多隻)
不過都好丫, 我地可以慢慢影, 成個池都屬於我地0既


之後就行返出舊輕井澤街附近坐巴士去白絲瀑布
等車時在車站旁邊執到個超人


車程約 15-20 mins, 車資 710yen 一個人!!! 好貴
沿途九曲十三灣的山路, 好似好危險






今次勁失望呀
所謂的瀑布, 好似得幾條水柱咁
一 d 都唔壯觀

呢度的遊人亦都不多, 只得兩個專來影相的後生仔, 仲有一個香港女仔 (佢一個人上來, 好堅!!)



返出市中心的巴士班次唔密, 我跟蝸牛先生在寒風中等了大約半個鐘, 好凍

出到輕井澤車站, 去outlet 0個邊搵0野食
最後買了一點小吃就坐 shuttle bus 去酒店

今晚下塌 星のや
有次無意中見到人地個 blog 介紹呢間酒店
見到酒店的環境超級靚
不過想住的水上屋房價唔平
唯有退而求其次, 揀了向山的獨立小屋

酒店lobby


入到酒店已經天黑
景色好靚, 但天氣太凍, 凍到都唔想出去影相

welcome 點心 

安頓好後, 酒店會派專人過來講解一下酒店的設施

浴室入面有棵類似芫茜的物體 (請留意下圖)
專人話係用來浸浴的, 有藥用效果 (我見人地係浸蘋果浴架)
不過最後我都無試到
 
之後就call 車接我地去食飯的地方
酒店入面有幾間餐廳, 有日本菜, 外國菜
我們揀了比較平民化的 <村民食堂>
揀了兩個雞肉鍋

價錢唔貴, 味道都ok

食飽飽之後又有專車接我地返酒店

呢度有兩個溫泉
不過我就唔太喜歡去公眾溫泉 (好怕醜)
所以呢晚就留0係酒店房, 聽下音樂休息下
(房入面有隻純音樂的CD, 好令人 RELAX)

在香港, 好少機會可以咁放鬆
大部份時間總係好忙
難得可以聽住音樂咩都唔做
真係一個幾好的享受 
~第七日完~

沒有留言:

發佈留言