2013年4月19日星期五

2013.03 - 東京小旅行 {Day 8} - 另一個仙境 星のや

2013.03.22 Day 8
輕井澤星のや >> 石之教會 >> 舊輕井澤銀庭 >> 輕井澤OUTLET >> 新宿蟹道樂

星のや
http://www.hoshinoyakaruizawa.com/

今次旅程第二個我認為好靚的地方
最初就係俾官網呢張相吸引住
估唔到現實會同相見到0既係一模一樣
本來都好想住水邊附近的房 - 水波の部屋但要四千多一晚...好貴
而且在箱根已經住了一晚貴房
同一個旅程唔想花費得太過份
所以最後揀了近山邊的房


山邊個 VIEW 完全唔同 (房價比水波屋平一半)


每間房都有露台
不過前一晚太凍, 無緣坐出去


尋晚怕夜晚會肚餓, 所以買定杯麵做宵夜
不過最後都係第二朝先食


房入面無電視
只有播音機, 呢隻純音樂 CD 都幾好聽
攤0係床上聽住音樂, 其實都幾好 FEEL


食完早餐, 蝸牛先生先去附近的 MEDITATION BATH 浸浴
據說裡面好黑, 係暝想的好地方
不過最後蝸牛先生的結論係 "唔係幾知做乜, D 水又唔算太熱"


之後就收拾行李, 在 RESORT 入面亂逛影相

如果尋晚唔係太凍, 坐0係呢度望住個湖(河?) 都幾寫意


現實中唔會有機會住到咁靚的屋
趁旅行住一晚其實都唔算過份
以後我們的旅行都好想可以揀返類似的 RESORT
好好享受一下
原來, 親近大自然的感覺都幾好

之後坐酒店的專車去附近的石之教會
不過教會無想像中咁靚咁多0野睇
但入面的環境好舒服
我相信0係呢度結婚, 應該會幾浪漫的






教會出/入口, 我覺得似防空洞多D


之後又去另一間教堂
教堂附近有幾棵 "蛋樹"
應該是為復活節而設的


有個靚女職員邀請我地入去參觀
送我地即影即有合照同 POSTCARD 之餘, 仲可以 "畫蛋"


蝸牛先生的完成作
將佢掛上樹後就離開呢度 lu
唔知而加隻蛋點呢?!


坐返接駁車出輕井澤站後
我地再坐巴士去舊輕井澤銀座買手信

舊輕井澤銀座 - 類似一條手信街, 入面有各式禮合, 仲有數之不盡的蜜糖同果醬

呢杯櫻花綠茶布丁, 好好味


輕井澤到處都係教會


行到差不多時候就吃 lunch
隨便找了一間小小的日式餐廳

烤豬肉飯, 豬肉好鬆軟入味, 如果有一份炭燒的味道會更好


跟飯仲有一碗細小的蒿麥麵, 不愛吃麥麵的我都覺得呢碗麵唔錯


蝸牛先生本來order 魚生飯, 不過無供應
最後改了薄燒牛
估唔到價錢唔貴, 但牛肉的質素好好
佢鮮嫩多汁, 好唔錯!!


離開呢度就專心去買手信
之後就坐巴士去返輕井澤車站

飲飽食醉後就開始我們的 (蝸牛先生的) 血併之旅

輕井澤 OUTLET, 其實唔算好大
不過剩係一間 BEAMS 都已經夠蝸牛先生消磨半天
而我最後只係買0左好小

今次我地無買到回程的車飛 (因為唔想再趕車了)
行完OUTLET 先去買車票
幸運地買到十五分鐘後開出的火車

因為火車的終站係東京站
所以本來 PLAN 好今日會去站內的拉麵街食拉麵
不過實在太攰同拎住太多戰利品的關係
最後我決定放棄拉麵, 坐車回新宿

今次醒目地揀了中央線特急返新宿
時間快一半, 而且仲無咁迫

返酒店休息一陣, 再出新宿的百貨公司併過!! (旅行就係有無窮無盡的精力)
今次我同蝸牛先生都有收獲
最後又趁關門前買了 CAKE

PIERRE HERME - 來自巴黎, 佢的 macaron 好出名
我地買了 macaron 同一件升級版 macaron

想搵個地方食0左佢, 但又搵唔到
最後都係食完飯返酒店先食
(估唔到冰包又幾勁, 件cake 可以 keep 到三個鐘都無溶)


晚飯我們揀了我曾經好驚的蟹道樂
話說有一年跟大哥大嫂去大阪的蟹道樂
我地每人都點左一個好豐富的套餐 (仲記得當時阿哥話今晚佢請, 食豪d)
食到中途其實大家都已經好飽 + 厭 (每道菜都係蟹, 生的, 熟的, 燒的, 咩款式都有齊)
到食完湯飯之後, 以為終於可以鬆一口氣
點知佢再來壽司
當時大家望住0個盤好勁的蟹肉箱壽司, 忍唔住叫佢拎走..
自此, 我去日本就無再去過蟹道樂

幾年之後, 陰影已經消失, 加上呢晚又忽然想食蟹
於是決定再次挑戰!!


有了上次的經驗, 今次無揀 d 好勁的餐
簡簡單單一個燒, 一個 sabu sabu
雖然同樣生的, 熟的, 燒的, 烚的, 蒸的, 乜款都有
但今次的感覺好好多, 仲覺得都幾好味添~

食飯時, 我地偷望到隔離枱個日本女仔食到想嘔咁滯, 情景都幾攪笑

食完飯返酒店再食頭先買返來的 cake
果然超級好味, 好後悔最後一晚先發現佢
如果唔係一定會再 encore !

好彩, PIERRE HERME 會0係5 月登陸 IFC, 好期待呀!!!

~第八天完~

沒有留言:

發佈留言