2013年4月9日星期二

2013.03 - 東京小旅行 {Day 6} - 布婚紀念日 - 東京夜景鐵板燒

2013.03.20 Day 6 新宿御園 >> 代官山 >> 御茶之水/ 池袋 >> 新宿
今日是我跟蝸牛先生的結婚兩周年
不過無預備到小禮物
只係自製0左張咭送俾蝸牛先生

一早起身出發去新宿御園賞櫻, 心情好興奮
其實, 臨出發去日本的前一, 兩個星期
各大的櫻花預測網都預計東京的櫻花 3 月尾先會開
本來都已經打定輸數無得睇
點知, 奇蹟忽然發生
在臨出發前兩日, 開花日忽然提早了一星期, 岩岩 FIT 到我倆的行程

既然櫻花咁識做, 我地決定留兩個朝早去賞花

由酒店行去新宿御園大約 20 MINS
不過係平日的關係, 來賞花的人唔算太多

入到公園, 第一棵見到的櫻花, 好靚




湖邊種滿櫻花, 現場睇好靚, 可惜我影得衰


在公園入面買了壽司便當做早餐


第一次見到咁多櫻花, 我同蝸牛先生都好興奮
不斷舉起相機狂影 (呢次旅程, 應該係我地影得最多相的一次)
玩了大約兩個鐘就走了

之後行落新宿食拉麵
無乜特別心水, 都係去返 一蘭(聽聞, 一蘭將會進駐香港, 以後食拉麵又多一個選擇)


下一站, 代官山今次我同蝸牛先生都有收獲
行到差不多時候, 又去找尋蝸牛先生想吃的 CAKE SHOP

Qu'il Fait Bon
東京都渋谷区恵比寿西2-18-2

本來想堂食, 不過要等 30 MINS, 所以都係拎走
求其搵個公園坐低食, 可惜超大風, 無辦法慢慢享受呢件 CAKE, 有點可惜
甜味適中, 最特別係可以食到白色品種的士多啤梨


離開代官山, 又跟蝸牛先生分道揚鑣
蝸牛先生要去御茶之水睇樂器
而我則一個人轉戰池袋

今次我又有收獲
臨走又在TOKYO HANDS 買了陶瓷刀
yeah, 終於買了粉紅色, 好靚


因為蝸牛先生說他已經開始回新宿
所以買完刀我就急急腳走
點知, 返到新宿....佢又去了睇樂器
話十分鐘攪掂, 點知最後成半個鐘先得
我一個人在街邊呆等, 勁嬲 & 勁攰!!!!

雖然好嬲, 但都要出發去食我倆的周年晚餐

Seryna 瀨里奈
東京都新宿区西新宿2-6 新宿住友ビル52F

今晚我們吃鐵板燒
一個餐點了普通牛, 另一個餐就點了神戶牛
除了牛之後, 跟餐還有前菜, 鮑魚 (可揀龍蝦), 帶子, 蝦, 炒飯
呢餐雖然都算好味, 但又無想像中咁正


食完鐵板部份, 就移玉步去甜品區
甜品區除左有甜品之外, 仲有新宿夜景附送 (實不相瞞, 呢餐飯我另一個期待就係夜景)
不過我又有少少失望呀!! 因為張枱唔係貼窗的, 所以同個夜景有一段距離, 唔算睇得太清楚咋 
 

食完飯就坐一個站的地鐵返酒店

~第六日完~

結婚兩周年
慶幸同蝸牛先生生活得尚算開心
雖然不是事事順景
但都總算無風無浪

希望餘下咁多年都可以開開心心, 無憂無慮~
兩周年快樂~!!

沒有留言:

發佈留言