2011年2月22日星期二

<嫁給你> 1 MTH LEFT 心情

幾個月前, 我曾經安慰一個快將結婚的朋友, 我跟她說攪結婚應該是一件開心事, 不要太愁. 幾個月後, 竟然是換了別人給我安慰....原來.....攪結婚真的會很令人愁.
最近好多人跟我說, 應該要好好 ENJOY 攪結婚的過程, 但..我真的不知該怎去 ENJOY....還有一個月, 我已經開始失眠和睡不好....一合上眼, 所有未解決的事統統都跑出來....頭痛到要爆開...
攪結婚, 真是一項勞民傷財的一件事.....又花錢又花精力, 我已經好耐都唔敢 CHECK BANK BALANCE 啦, 如果有得返轉頭, 我寧願二人靜靜地簽字結婚就算, 總好過現在攪一大堆東西, 而又可能滿足不了所有人 (什至可能得罪人), 好似有點 "多舊魚" (我平時唔講粗口架, 不過我好 LIKE 多舊魚呢個 TERMS, 哈哈)
前幾日, 我又同朋友講, 好想可以快些過左大婚日, 朋友說我有語病, 說應該是希望快些"到" 而不是快些"過", 我說不是, 我是真的希望那天快些過去....之後當然又是換來一句, 好好 ENJOY 啦, 當日會好開心和難忘的...
3月22日 (大婚日是20 號, 21號還要頻撲去還衫, 諗起就攰 ), 就是我重生的日子, 終於可以不用再駛無謂錢, 可以重投我的興趣, 可以去行街, 可以約朋友....快D 快D...好想快D到!!
不過, 都好慶幸身邊還有一些幫得手的朋友, 幫我分擔, 幫我想辦法....令我在黑暗中有點光..
1 MTH LEFT......原來心情會是這樣的...........

沒有留言:

發佈留言