2020年10月3日星期六

2019.09 東京藍帶畢業旅行 {Day 8} Sa~yo~na~ra! 遊學團完結了

  2019.09.28 東京藍帶畢業旅行 {Day 8} Sa~yo~na~ra!  遊學團完結了

話咁快三個月嘅遊學就要結束
真係好唔捨得!
喺東京嘅最後一餐 lunch, 我帶咗蝸牛先生去惠比壽花園食燒肉兼睇風景

惠比壽 Dining & Sky Top of YEBISU
呢幾個月我喺呢度都試咗幾間唔同嘅餐廳
不過我翻去再翻去都係叙々苑

呢度有兩層係餐廳
公共區有兩個位置可以睇風景, 幾靚的

叙々苑 (Tabelog: 3.37分)
呢三個月我已經嚟呢度食咗兩次
我鍾意佢價錢唔算好貴, 而且味道唔錯同埋有得睇風景
好岩打卡 (haha)

呢日我哋早咗上去, 人哋未夠鐘開鋪
於是我哋就趁呢段時間去欣賞吓風景同玩吓自拍
38樓嘅東京景色唔算太壯觀, 但都可以接受啦
免費嘅展望位置, 仲有個位俾你玩自拍. 的確唔錯
玩到差不多時候就去餐廳

雖則呢度我已經食過兩次, 但兩次都叫咗唔同 grade 嘅肉
旅程的最後一餐, 決定豪一豪佢, 揀咗JPY5,800 嘅SET






喺日本食嘢真係一分錢一分貨
今餐好明顯比上兩次好食好多

食完之後就喺呢度行咗陣
行吓麵包店, 超市, 買咗啲嘢返香港慢慢食
最後臨走仲買咗把麵包刀返去

返屋企途中, 蝸牛先生又買咗件CAKE

Rue Favart (Tabelog: 3.62分)
呢間成日都經過
店子細細入面有CAKE 有西餐供應
其實成日想試吓, 但又唔知點解最後無入過去食

件CAKE印象中味道都唔錯的

食完就喺屋企抖陣, 之後就起程返香港啦
呢度退房無乜特別
只係將條鎖匙放返喺信箱就走得

再見了, 呢間我住咗三個月嘅屋

因為已經寄咗部份嘢返香港
所以走嘅時候都唔算太狼狽, 只得三個行李箱
跟住我哋就坐的士去涩谷站再轉NEX 去機場

去到機場搵個位坐低食頭先喺超市買嘅壽司

就係咁, 三個月嘅學藝旅程就完咗

到港了~

好開心可以擁有一次咁自在的遊學經歷
兩年後睇返都覺得好滿足
好彩當時有鼓起勇氣踏出第一步
(其實而加仲成日心思思想去玩多次, haha)



 


沒有留言:

發佈留言