2019年10月12日星期六

2019.07 東京小旅行精華遊 Day5 一個月後再見

2019.07.15 東京小旅行精華遊 Day5 一個月後再見

今日蝸牛先生就坐飛機返香港了, 好唔捨得佢~
喺東京嘅最後一餐 LUNCH 揀咗我鍾意食嘅烏冬

うどん山長 (Tabelog: 3.58分)
呢間烏冬店喺呢度都幾出名, 一到 LUNCH 時間就會排長龍
不過我哋十二點前就去到, 所以就唔駛排

由於餐牌全日文, 唔多識睇
於是求其揀咗SET (有飯又有烏冬)
烏冬份量都唔細的, 基本上食完呢碗麵已經好飽
而碗飯其實都幾好食, 但真係太飽喇, 只可以食幾啖就停口


蝸牛先生點的係沾麵, 我的係冷麵
烏冬爽口彈牙, 我覺得幾好食
所以之後我一個人都有再嚟食

食飽之後蝸牛先生就陪我睇吓附近有咩食店
等我之後一個人都可以去食吓

差不多時間就同蝸牛先生一齊去機場
見佢入閘就有種失落嘅感覺, 跟住又忍唔住喊
不過喊完就即刻趕車去成田附近個酒酒井OUTLET (haha)

行咗一個鐘鬆啲就走 lu, 因為唔想太夜返去
返到去惠比壽車站突然又好掛住蝸牛先生
因為呢幾日都有佢陪我喺車站一齊行返屋企
今晚突然又變返一個人, 有種孤伶伶嘅感覺
跟住又忍唔住喊...
而加諗返都覺得自己幾攪笑

今晚之後要等一個月先再見到蝸牛先生 (哭)

沒有留言:

發佈留言