2019年10月11日星期五

2019.07 東京小旅行精華遊 Day4 失望的鰻魚飯

2019.07.14 失望的鰻魚飯 

之前孤獨的美食家介紹過一間好食的鰻魚飯店
呢日我哋就專登走過去試
去到見唔到有人龍仲諗住唔駛排隊
點知原來係要先登記
登記完就可以離開, 到差不多時間就再返去睇吓到未

未有得食就先喺附近買咗件窩夫頂住先
呢頭無乜鋪頭可以行, 所以呢個幾鐘都幾難捱

我哋中間有返過去睇, 但行咗兩轉先差不多到我哋
最後我哋都等咗個幾鐘先有得食

鋪頭喺赤羽入面一條叫 OK橫丁嘅地方
呢度似乎都幾多嘢食

川榮 (Tabelog 3.76分)
等咗個幾鐘嘅鰻魚飯又唔算驚為天人
不過今日學識咗鰻魚飯加山椒粉原來係好好食的
(呢次之後, 我每次食鰻魚飯都要加山椒粉)

見到劇中主角另加雞脾, 我哋又叫隻試吓
但原來只係滷水雞脾, 無乜特別

食完有少少失望
無諗過等咁耐但原來唔算特別好味

之後就去新宿行街
行到咁上下就買件 CAKE 返屋企休息

ノワ・ドゥ・ブール 新宿伊勢丹店 (noix de beurre)  Tabelog: 3.77分)
見到呢間蛋糕店好多人排隊
於是我哋又買兩件返屋企試吓
味道都幾 OK的, 不過又無想再食嘅感覺

我哋休閒到差不多九點先出去食飯

最後一晚蝸牛先生想食燒肉
不過我哋行咗好多間都無位又或已經過咗 last order 時間
搵咗好耐終於比我哋搵到呢間有位嘅燒肉店

呢度清一色食牛
我哋揀咗兩碟唔同級數嘅牛
雖然味道都正常, 但我哋覺得第一晚嗰間燒肉店好食啲


第二日蝸牛先生就要返香港了, 剩低我一個人喺東京孤身作戰
好唔捨得佢~

沒有留言:

發佈留言