2016年7月18日星期一

2016.07 雜

好耐無 update 過個 blog, 希望可以開始 update 返多啲, 好好記低我同蝸牛先生的生活
不過, 我哋嘅生活其實都離不開食, 同食, 同食...

有日去九龍城食泰菜, 食完之後有人又要食雪糕
九龍城真係唔岩夏天去, 周圍都無瓦遮頭, 簡直熱到溶咗

上星期同蝸牛先生去睇 <寒戰2>
我覺得都幾緊張幾好睇丫
不過郭富城同發哥就真係老咗好多
諗諗吓, 其實自己都開始好老喇
真係時光飛逝

睇戲之前去咗 <西苑> 飲茶
都幾好食, 我覺得佢好味過<利苑>
不過服務就麻麻






又要開始認真計劃九月的名古屋之旅
其實大約行程已經諗好
不過就未諗哂要食乜同埋要 BOOK 位
 
今次出發之前, 我一定會溫吓啲日文
話哂都學咗半年, 去到一定要試吓講

3 則留言:

  1. 好耐無見你update喇, 不過我自己都懶左!好熱咩都唔想做..haha
    其實除左九龍城, 銅鑼灣都係唔可以夏天去, 又多人,又無風, 好似無氧氣咁!
    好正呀又旅行, 今次去幾多日?

    回覆刪除
  2. 我都睇左寒戰 2 好好睇呀 梁家輝好得

    回覆刪除