2015年7月19日星期日

七月 雜記

之前停0左一段時間無寫 BLOG
結果個人就開始懶....

太耐無寫, 今次就來一個雜記

*****
呢日要出尖沙咀拎代購的衫
本身想去諾士佛臺的 [一遊]
點知我記錯名, 去0左 [元氣一杯]

排了差不多十五分鐘先有位
排隊的時候, 見到 Openrice 的 comment 好似麻麻
當時有少少猶疑轉場
但又見都有幾多日本人出入
於是最後都係等

星期日都有 set lunch (大約有十四, 五個 choice)
價錢在 $80 - $120 (+1) 之間
仲平過天后區的日本小店

南蠻雞定食
定食 set 有麵豉湯, 蒸蛋, 前菜, 飯, 及餐飲
麵豉湯好好飲, 魚味好濃
蒸蛋雖然唔算太滑, 不過味道都幾好
主菜南蠻雞配上他他汁, 唔算漏, 但又唔算太特別
好有日本的風味, 唔怪得咁多日本人幫襯
呢個 set 一百蚊唔駛, 絕對超值

炸豬扒定食
豬扒係薄身的, 我覺得口感唔夠 (但味道 ok 的)
反而其他 side dishes 幾好
呢個 set 都係好有日本家庭 feel 

七月日本大減價
不過未能抽身飛過去
於是我諗到...隔岸購物

先去日本 website 揀貨
(我去了 zozotown 同 Amazon.jp) 
最後經轉運公司 tenson 將佢地運來香港
前後大約一星期
連埋運費, 價錢都比香港平 20% - 30%
真係好抵

於是之後, 我就日日都巡網.....好傷神

最近購買欲真係好高漲
話說用開的袋爛0左要搵一個替換
可能我要求實在太多, 所以搵0左好耐都未搵到
{要靚, 要百撘 (casual 同 返工都用得), 最重要係輕而又唔太貴}
最後上星期終於0係 Celine 比我搵到
(近年我中了 Celine 毒)
不過其實唔算太百撘, 返工有d 衫唔太襯呢個袋

近日有返少少心情, 於是開始整返包 
終於都買到網上大熱的 {流淚粉}
好似話用0左呢隻麵粉整出來的包包會好食到令人流淚, 所以叫做流淚粉
試完之後, 覺得果然唔錯, 包包好軟熟
睇怕我都係返唔到轉頭, 暫時都會用佢來整包

整了幾次蒜蓉包, 出爐時好脆, 好好食

前排經代購買了一隻 [ 柳宗理鑄鐵鍋 ]
細細隻 (16cm) 二百幾蚊
雖然用途唔多, 但用來翻熱食物同煎蛋好方便
最勁係完全唔痴底, 煎蛋無難度
世上好用的廚具實在太多, 買極都買唔哂...


前幾日放工去了書展
買0左一直想買的 {鑄鐵鍋料理}
又買了兩本日本旅遊書 {名古屋 , 四國 }
旅遊書半價, 超抵, 所以無諗住去 四國都要買本返去睇下

之後在 Sogo 落車, 買0左幾盒刺身返去整刺身飯
(我去完書展, 再返去煮埋飯, 蝸牛先生都未放工)
不過感覺 Sogo 的刺身唔及 CC Super 咁有鮮味
下次都係去返 CC Super 買

食同買絕對可以令自己變得快樂......
(不過找咭數時就非常不快樂)


8 則留言:

  1. 定食同你整的蒜茸包看來都吸引~~~

    回覆刪除
  2. 中celine毒?上次果個仲有冇用呀?

    回覆刪除
  3. Mr. & Mrs. Snail:
    ~我都好懶, 大把都未寫, 遲啲我都要出雜記.
    ~我覺你返工啲袋好美呀!! 你返工一定執到好美先返工!!

    回覆刪除