2015年7月6日星期一

2015.07.04 {上環} lunch @ 粵來順


食, 可以令我心情開朗
所以一放假就會同蝸牛先生去搵食

喜歡東來順的我們
今星期就去了上環剛開業無耐的 粵來順 試菜

裝修走懷舊路線
坐位幾舒服闊落

酸梅汁
可能係新開張的關係
會人送酸梅汁一小杯
酸甜度適中, 我覺得幾好飲

荔芋百寶盒
味道淡0左少少
不過雖然係炸物, 但食落唔油膩
食完唔會有好滯好漏的感覺

流沙奶皇包
個包外皮都幾鬆軟
不過嫌奶皇唔夠香
但又係好清, 唔會好漏

脆米花腸粉
呢碟我好鍾意, 好好食
脆米花真係好脆, 入面包住 D 蝦膠

花膠海參灌湯餃
由細到大, 飲茶我最鍾意食灌湯餃
好懷念以前細個食到0個種
即係餃包住 D 湯, 一籠兩隻
而加除左0係鳳城食過之外, 其他酒樓都好少見

呢度灌湯餃係頂點, 成 $68, 都幾貴
湯幾好飲
不過隻餃入面無乜料
更加食唔到有海參, 花膠
有少少搵笨

鳳爪排骨飯
好鍾意食呢類的蒸飯

整體來說, 味道都幾好
而且食完唔會有平時飲完茶飽滯的感覺
蝸牛先生已經講0左會再來

****
飲完茶去0左尖沙咀行街
最近蝸牛先生迷上了 de Joël Robuchon 系列的鋪頭
臨走前要去買件 CAKE 返屋企食

一件係 BLUEBERRY, 一件係芒果橙
Blueberry 0個件比較清
芒果橙又唔會好甜, 好味!!

有次屋企大食會, 買了八件返去
大家食得好開心
de Joël Robuchon 的 cake 真係好得
暫時係我地的第一位

不過原來 TST 鋪比 IFC 鋪的款式少
下次要去 IFC 買先得

有次蝸牛先生仲試埋佢的花花雪糕
雪糕好滑好香
不過可能當日個 STAFF 係新手, 支花砌得都幾核突

好開心蝸牛先生同我都係愛吃之人~

1 則留言:

  1. 點心同蛋糕看來都不錯~~~ 食多啲好嘢, 人都開心啲~~~

    回覆刪除