2015年3月14日星期六

2015.03.07 {鰂魚涌} lunch @ Taverna Del Mar

聽講鰂魚涌有間食喇沙好得的小店, 我好有興趣
於是上星期六一心同蝸牛先生去試
點知去到無開!!  太過份!!
唯有在附近搵食...
見到一間食西班牙菜的小店, 好似幾特別
見OPENRICE 又無乜負面 COMMENT
於是就決定一試

星期六的下午, 人客唔多
只係得一兩枱客
入面的裝修都幾有特色

跟蝸牛先生 ORDER 了兩份 SET LUNCH

前菜
蛋餅唔錯, 麵包就無乜特別

海鮮飯
食西班牙菜, 點都要試一試海鮮飯
我地點了一人份 (佢另外有二人份的)

一放上枱, 我同蝸牛先生就急不及待"筆" 少少0係碟試食
點知老闆娘突然同我地講上錯0左
佢話呢碟係二人份的
於是佢就一邊話唔緊要, 一邊就將碟飯 CUT 開一半再分到我倆的碟上面
分完之後, 佢就拎走了
仲話唔緊要, 我叫廚房煮返一半俾人

雖然另一枱客佢係識得的
而碟飯我地又未開始食
但老闆娘的行為令人覺得好小家
就算碟飯幾咁好食
但印象分已經扣哂喇

豬脾飯
味道唔錯的
不過豬的質地有點似煲完湯的湯渣

老實講. 食物的味道唔差的
只係當日的伙計太遊魂
明明只得兩枱客, 但唔知點解可以不斷上錯菜
而老闆娘分飯的行為都真係幾嚇人
感覺麻麻~



4 則留言:

  1. 我LUNCH 食過一次, 味道都OK, 只係上桌太慢...

    回覆刪除
  2. 老闆娘諗住留返一半俾下個客呀? 咁真係未免太小家喇...

    回覆刪除