2015年3月16日星期一

2015.03 週年旅行 {九州} 準備篇



跟蝸牛先生的週年旅行仲有五日就出發
我們將會出走到 日本九州

由於上次北海道的行程太 CHUR
所以今次會以休閒為主

{浸溫泉}
入住溫泉酒店已經係我倆去日本的指定節目
今個 TRIP 會住三晚溫泉酒店

 由布院 草屋根の宿 龍のひげ
朋友仔住過, 感覺似乎幾良好
於是我地又跟

黑川溫泉 秘境 白川源泉 山荘 竹ふえ
在箱根時有住過呢個集團的溫泉旅館
當時感覺超正
所以今次都幾有信心唔會失望

旅館的主題好切合佢的名 - 秘境
好似好 RAW, 有種武林 FEEL
我好期待

天草 天空之船
本來無打算去天草
不過無意間見到呢間酒店幾靚
又無意間發現原來天草都有0野玩
所以最後就 BOOK 了
最想住的房型 FULL 了
最後揀左呢間 , WEBSITE 話可以睇到日落

{食}
九日的旅程, 已經諗好每餐要食乜
屋台, 拉麵, 黑豚, 和牛, 西餐, 壽C
今次好努力去搵0野食
蝸牛先生狂煲 TABELOG (即日本的 OPENRICE)
已預約了好幾間心水餐廳
希望到時我的肚仔唔會扭計

{賞櫻}
三月尾係賞櫻的季節
已經諗好要去西公園
暫時好似仲未開花
希望一星期後真係會好似預測咁滿開啦

今次的旅程會以觀光為主
但我都希望可以有時間去鳩烏

好心急...好想星期六快 D 到~

後話:
今次港龍班機好 FULL
尋日航空公司打來問我地有無興趣轉三點幾出發的航班
為0左補償我地
佢會 UPGRADE 我地到 BUSINESS CLASS
另外再加每人一千蚊的賠償

聽落好似幾吸引
不過三點幾班機中途要停台北
所以差不多九點先可以去到福岡

咁就白白浪費了半日 (原本三點幾到步)
所以最後我地都係 REJECT 了
寧願早D 去到, 多 D 時間去玩










7 則留言:

  1. 我見你買左好多旅遊書,準備充足

    回覆刪除
  2. 我唸你去日本都去到應該可以出書!haha..
    間酒店好靚!!等睇你遊記!enjoy!!

    回覆刪除
  3. Mr and Mrs Snail:
    ~好多旅遊書, 你真係做足功課, 每年你都去日本玩, 仲一玩就一星期以上, 真係太好啦!!

    回覆刪除
  4. 你次次去日本...都住啲咁靚的酒店...真是好羨慕...

    回覆刪除
  5. 第一次聽打來upgrade, 玩得開心d.
    我都下星期三出發去首爾^.^

    回覆刪除