2013年10月12日星期六

2013.10.13 {天后} 留家廚房

上星期差不多日日都要 OT
再加上感冒
成星期都覺得好攰

今個月有好多事要完成
覺得有少少壓力
公事: 要交 BUDGET (impossible deadline, 好憎!!!)
私事: 考車牌 (無乜信心, 但又唔想肥佬)
好想快點過完呢個十月

雖然忙, 但有一晚唔駛 OT 都有返屋企焗包
今次棄用牛油, 用了橄欖油
最後成品都算 OK, 不過係矮仔包 (唔夠時間, 用了兩小時快mode)
我諗以後都應該會轉用橄欖油
因為今次都係整白方包
所以無影相

*****
上星期日的 lunch 同蝸牛先生去了
留家廚房
天后清風街9號

久仰大名好耐, 但就第一次試
weekend 都有 lunch set
我們叫了一個二人套餐 ($168 +1, 茶位)
有餐湯, 兩小菜, 甜品

木瓜湯
唔係味精湯, 但好濃, 都幾好飲


焗牛腱
味道有點似黑椒蔥爆牛肉
雖然好味, 但唔夠特別


面醬骨
唔記得係咪叫呢個名
酸酸地, 不過又係唔算特別好味
 
雪耳糖水
唔係好甜的糖水, 我鍾意

 
唔知我地係咪無叫中招牌菜呢
總覺得呢度唔算特別好味
不過價錢又唔算貴
lunch 想食小菜的話都可以一試0既

****
唔知大家有無試過
寫 blog upload 相時電腦會死機?
我試過好幾次都係一 upload 就死, 自動 reboot

6 則留言:

  1. lunch set 都唔算好貴... 有時有d真係名不符實...
    加油啦, 你得既!! ^^

    回覆刪除
  2. 這上都係家常小菜, 都唔算貴, 起碼叫有湯有餸有糖水丫!
    我又未試過upload死機喎, 你試下用第二部電腦係咪都一樣??

    回覆刪除
  3. 好多年前食過, so far ok 啦, 未有再試囉. 我又無死問題喎, 你用IE 定CHROME?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又真係無乜意欲再試
      我用 IE 呀!! 我都唔知點解會咁.

      刪除
  4. 暫時黎講呢度用電腦寫blog都冇咩問題喎... 係用電話既話要wifi先upload到~~

    回覆刪除