2013年10月1日星期二

2013.09.28 拍拖日

 婚後, 跟蝸牛先生拍拖的機會愈來愈少
為了要尋回昔日溫馨的感覺
呢日決定跟蝸牛先生拍拖去

首先出發醫肚
去了大坑的
Classified
大坑蓮花宮西街1-9號中華大廈地下

蓄茄肉丸意粉
蓄茄汁幾好味, 只係肉丸太過"鞋"


Egg Benedict
呢個幾好味


蝸牛先生的咖啡


食飽飽就出發去戲院
 去看近期都幾 HIT 的 <被偷走的那五年>
出發前並沒有看故事大綱
只知道故事催淚
以為戲種是感動的
點知...........原來是老套

眼濕濕是有的
只是.......嫌故事太韓劇 FEEL (主角通常都有不治之症)
差點以為自己在看 <一公升眼淚> , 好失望!!


之後又去了銅鑼灣
先去富澤商店買整包包的材料
然後就去吃晚飯
今晚蝸牛先生想吃越南菜

越南蔡
謝斐道440號

春卷湯銀針粉
我鍾意食銀針粉
不過好少地方有得食
估唔到呢度有

春卷頗失望
銀針粉的湯頭都麻麻地


越式粉卷
粉卷配沙嗲醬幾好味


牛油雞亦撈檬
雞亦幾好味
但我覺得份量太少
一碗檬粉只有一隻雞全亦
 
 今日過得好滿足
原來兩公婆間唔中拍下拖真係幾開心的

*****
<被偷走的那五年> 故事結尾雖然老套
不過劇中都有令人反省的部份
故事講述夫婦二人原本如膠似漆, 但後來因為工作太忙
導致溝通少0左, 之後發生好多誤會
最後離婚收場

現實中, 其實應該都會有幾多類似的 CASE
所以我覺得婚後除了要保持多點溝通外
最好 KEEP 住新鮮
無咁悶之餘, 關係都會長久一點
 
 
 

7 則留言:

  1. 甜甜蜜蜜的一日, 無論做什麼都是開心的~~

    回覆刪除
  2. 我都有睇lee 套戲 我無喊 我俾d fd 話我泠血 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 都唔係0既....
      因為我都無喊...只係故事去得太盡.....太戲劇化, 無法代入

      刪除
  3. hmmm...我同你個行程差唔多, 又係睇戲食飯咁, 不過我以為CWB好多人, 所以我無去呀..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 其實放假好似來來去去都係做呢D 0野咁....真係要發掘多D 新景點, 新活動先得

      刪除
  4. 水太太食過上環間classified都唔錯呢~~

    回覆刪除