2011年6月8日星期三

回到大婚日: 2011.03.20 我們結婚了

2011.03.20: 大日子
晨早五點幾起身刷牙洗面, 之後為就煮個公仔麵打打底 (我好怕今日無飽飯食!!) 化好妝後就開始影花絮....
第一個感動位: 攝影師的指定 POSE - 媽媽為女兒著褂
當拉鏈拉上來的一刻, 不知為什麼忽然覺得好感動, 好想喊, 不過當時我忍住了....
第二個感動位: 接新娘
之後大約九點開始接新娘. 第一個 GAMES 是要蝸牛先生寫出娶我的原因, 寫完後再搵家坊簽名, 到入屋時就要將原因大聲讀出來. 最初的原因都是無聊和行貨的 , 但到最後一個我聽到後覺得好感動, 仲忍唔住滴了幾滴眼淚呢........ 0個句就是:
我想以後都同佢過!!
玩完 GAMES 就到奉茶俾長輩和收禮物時間 , 之後由哥哥負責揸主花車送我倆過男家. 而 LUNCH 時間就留在男家吃飯, 不過在吃飯時忽然覺得有點肚痛, 所以我都不敢吃太多, 累我之後覺得好肚餓 (好彩我早有準備, 一早叫伴娘為我帶了雪芳蛋糕, 如果唔係, 實餓到手軟腳軟).
之後就返女家進行回門儀式. 我們一行十多人踏進電梯, 或者是太重了吧, 電梯去到 4 樓時忽然急墜, 頓時尖叫聲四起, 我當時心想: 死啦, 我唔想著住褂等消防員救, 亦都唔想著住褂0係部 LIFT 爬出去, 今次一定見報, 好樣衰喎!!!! 而當時蝸牛先生就心想: 死啦, 今次實 OVERRUN, 無得去影相. 好彩, 最後架 LIFT 忽然間又落返地下, 於是全部人急急腳走出去撘第二架!! 總算有驚無險....
回門後就同兄弟姊妹一齊出發去海濱公園影相. 因為今早天陰陰, 還擔心會下雨, 好彩最後都可以順利出發. 影完相就直接去酒店, 休息一陣就開始轉妝換衫.
六點半證婚, 證婚前見到枱面有炒麵和串燒, 怕夜晚無啖好食, 於是九秒九秒先將它們消滅, 填飽個肚先 .
證婚時, 沒有想像中咁感動...也沒有想哭的感覺. 當時的我, 只是在意婚紗正在下滑中 (我估應該好多張相都會見到當時我係勁望住自己心口的). 證婚完就要轉妝換衫出來迎賓.
跟客人影相到差不多的時候, 又要返入去轉妝換婚紗準備進場 (不斷換衫其實都幾攰!!).
我們的進場形式是: 蝸牛先生在入面唱歌, 唱到一半就出來拖我入去. 在出面等的時候, 忽然覺得緊張....不過呢個感覺好快又消失了 ...
之後成晚就不斷換衫轉妝, 攪到都無乜 MOOD 出去同人影相閒聊 (其實都無時間).
雖然中間出現了一段小插曲 (蝸牛先生準備了三首歌想唱, 但 FINAL 只唱到兩首), 而我其中一個造型都因為趕時間而整得麻麻地.......但當日總算順利完成.

沒有留言:

發佈留言