2011年6月8日星期三

回到未嫁時: 2011.03.19 婚前一日

前幾日拎返隻 "早拍晚播" 出0黎睇, 先醒起原來我無寫過大婚當日的心情係點的, 趁而加仲有少少記憶, 一於回到未嫁時~
2011年3 月 19日: 婚禮前一日
心情: 混混噩噩, 還未有緊張的感覺
下晝同蝸牛先生去拎衫, 拎花球, 而哥哥就做司機負責接送. 當日的拎衫過程都尚算順利, 沒有想象中辛苦, 幾個鐘就攪掂哂.
夜晚我所有的家姐哥哥都回家跟我吃單身的最後一餐, 好熱鬧!!! 食完飯就開始佈置屋企 (其實只是貼上 "囍字貼" 和執拾一下雜物而已), 到十點鐘左右就上頭了, 當時的我仍然是沒有什麼特別的感覺, 只想早一點上床瞓個靚覺.
婚前一晚, 其實唔多唔少都有點不捨得. 婚後搬得離娘家遠, 不會時常都回去, 跟屋企人見面的時間都會少了. 而這個家, 這張床....又跟我相處了幾廿年, 好唔捨得呢. 又因為我倆的新居地方不大, 所以好多東西都沒有帶過去....(我好多芝麻街精品都要被迫留在娘家 ).
十一點多就上床, 但輾轉反側, 花了個幾鐘才可以入睡, 不過成晚就不斷醒, 到第二朝起身時好似無瞓過一樣...
婚前一日, 就這樣平平淡淡的過去了...

沒有留言:

發佈留言