2010年8月7日星期六

<嫁給您 - 攝影> 揀衫影相 Take 1

Join 了 The Stuido 影婚紗相, 影相前可以到三間指定的婚紗公司 ( Agape, Cocoon 和 Amelia) 揀衫. 最開心是可以去 Cocoon 揀衫, 因為在雜誌見 Cocoon 的婚紗好靚, 但因為她的 package 太貴, 所以知道自己跟她無緣, 難得最後終於有機會去大開眼界, 心情勁興奮!!
因為還未傾影相的流程, 所以第一 step 是先上幾間婚紗公司望一望衫的 style, 到傾好後再決定在那一間揀衫.
頭兩間先去 Agape 和 Cocoon.
Agape
只得兩本相簿的衫可以揀, 而且衫似乎有點成熟, 不合我 style, 所以基本上幾分鐘已經可以看完. 本來有點失望, 不過 staff 跟我說有些實物沒有影相, 結果, 看實物又給我揀中了兩件, 而且 staff 都幾好人. 臨走時, 她說她們有租衫服務, 價錢是 $9,600 (1WG, 2EG), 嘩...貴得驚人.
Cocoon
Cocoon 的 shop 設在山上, 行到我跟蝸牛死死下, 心想這裡一定是給有錢人來租衫的地方, 因為他們有車嘛.
同樣地, 這裡也有兩本相簿, 婚紗的設計比較特別, 不過多是 "大大舊" 款式, 靚是靚, 不過, 影相會不會不方便?? 唉..看完後, 又心大心細中....
最後拿了租衫的 price list, 1EG, 1WG, 1男禮, 承惠 $6,280 (不過, 包的是最 basic grading 的衫)
下星期再去 Amelia, 不知這間的 style 又是怎樣的呢?

沒有留言:

發佈留言