2010年8月11日星期三

<嫁給您 - 護膚> 內服護理

我皮膚一向都好乾, 連夏天都有甩皮情況, 好怕大喜之日會唔上粉. 於是趁還有時間, 希望可以找到方法救膚.
補水: 蜜糖水
其實平時間中我都會沖蜜糖飲, 但為了加強效果, 我決定 keep 住飲. 最初一個月是每日一杯的, 但一個月後我發現自己重了兩磅 !!!!!, 於是..我改為隔天飲.
我飲的是來自 NEW ZEALAND 的 MANUKA.



活膚: 明治骨膠原
雖然有研究話內服骨膠原是沒有效的, 但...基於想靚, 所以乜鬼都想試一試. 飲了一個月, 暫時不見效果. 不過, 由於太難入口的關係, 所以我應該不會 KEEP 住飲落去!!!

由於我同一時間進行多種美膚行動, 所以我都不太了解我最近皮膚好了是什麼的原因.

沒有留言:

發佈留言