2009年12月26日星期六

2009溫馨浪漫台北牛一遊 (第四天)

最後一日0既行程係台北車站, 西門丁一帶.
Check out 完就出發去台北車站搵食. 無乜心水食咩, 經過一間快餐店就入去試, 諗住試0下地道啲00野食. 味道唔差, 但就唔夠熱. 食完見到 <<福州胡椒餅>> 0係附近, 於是又買一件, 佢就話覺得好食, 我就覺得有噂失望, 因為我以為係佢係一件好重胡椒0既餅, 點知一啲胡椒味都無. 食完又0係附近行一陣, 之後就落西門丁.

落西門丁0既目的主要係買手信. 但由於今日係最後一日0既關係, 我地身上所剩0既錢無多, 所以除0左手信, 0地唔可以再買其他0. 不過, 中途睇中件衫, 好彩佢有得簽咭, 咁又俾我買到心頭好..呵呵, 但佢就慘啲, 佢睇中件 T SHIRT, 但0個度無得簽咭, 唯有嘆句..無緣啦!!
之後就係買鴨舌, 鳳梨酥但由於我0地身上0既錢實在太少, 去到 <<港記>> 買鳳梨酥時, 唯有用港幣結數. 之後我0地每想駛錢都就住就住, 行到攰想入鋪頭坐低飲杯0野都唔夠錢, 原來身上無錢係咁慘0既一件事!!!
今日撞岩可愛教主0係度開簽名會,難得見到教主, 當然要格硬製造張合照啦嘻嘻..就係佢有佢0係台上, 0地有我00係台下自己影..哈哈!! 本來都想即場買碟然後上去搵佢簽個名, 但原來今日只係預訂, 要唔知幾多號先至有碟拎..算啦, 慳返!!
最後見仲有餘錢, 就去0左 <<牛店>> 食我0地最後0既一碗牛肉麵 (我真係超愛台式牛肉麵!!), 呢碗麵結束0左我0地0係台北0既旅程.
去到機場 check in 完, 就去 <<維格>> 買多盒鳳梨酥就上機. 佢啲鳳梨酥真係好好味, 連唔鍾意鳳梨酥0既我, 都覺得幾好食, 實在太犀利!!
原來晚機返0既國泰機, 夜晚都剩係得三文治, 實在太過份!!! 人0地華航/港龍/長榮 都會有個炒麵 OR 魯肉飯啦, 國泰貴過人竟然剩係得個包, 好離譜!!!
四天三夜的行程, 今日結束了!! 雖然我都係鍾意去日本多一啲, 但其實, 有佢陪的話, 去邊都無所謂呢...呵呵呵...
期待下一次同佢0既旅程..但下一站會係..?????

沒有留言:

發佈留言