2019年6月26日星期三

2019.02 京阪遊 {Day6} 京都寺廟遊加美食團 (飄亭, 三嶋亭)

 2019.02.21 京阪遊 {Day6} 京都寺廟遊加美食團 (飄亭, 三嶋亭)

平時訂房通常都唔會加早餐
今次 book 房時見佢個早餐好似幾精緻, 所以就 book 埋
8:15 早餐時間, 其實太早又唔係幾食得落
至於味道就普普通通


食飽返到房再瞓多陣
蝸牛先生就自己玩清酒浴
之後十一點就 check out
下一站去食懷石料理
(如果 book 房前知道會去食懷石料理, 就唔會 book 早餐 lu)

酒店附近環境都幾清優

我哋坐巴士去餐廳
見未夠鐘就去附近的平安寺, 南禪寺行吓
同埋希望行多啲等陣間有胃口再食

飄亭 (Tabelog 4.31分)
蝸牛先生好耐之前已經想試呢間
不過我就好怕食懷石料理
(因為太豐富, 好怕食唔哂唔知點算, 好有壓力)

今次比蝸牛先生發現原來佢哋有個比午餐份量仲要細嘅輕午餐
於是就刻 book 位
(本來搵白金秘書幫手 BOOK, 點知對方話一定要酒店 BOOK 先接受) 

呢個餐其實係早餐同午餐嘅混合體
所以會有粥, 有蛋
至於味道都唔錯嘅, 但就唔算係好特別
(個白子茶碗蒸好正)
如果今早無食早餐應該會開胃啲









粥嘅份量都幾大, 我哋食唔哂, 有啲可惜

食飽之後就去行吓附近嘅寺廟

今早無意中比我搵到間白兔神社喺附近
一於入去打吓卡先

入面好多白兔擺設, 但面積都幾細, 好快就行完



今日主力都係行寺廟, 行夠就返出市中心

中途有人又要買雪糕食

之後諗住坐巴士出市中心, 點知等咗好耐都無車
最後唯有坐的士

未夠鐘食晚飯, 就去錦市場行吓
雖然呢度好多嘢食, 但就唔敢買, 怕食咗無胃口食晚飯
諗住去買一間好出名嘅 柚子味噌  (八百三)
點知行到過去先發現佢今日休息, 可惜~

之後再坐地鐵去烏丸站行街, 行到夠鐘食飯就閃


三嶋亭 (Tabelog 3.94)
呢間都算係一間高分sukiyaki 店
所以食之前都好期待

坐低時忽然發現手上嘅結婚戎子唔見咗
個人即刻好唔冷靜
左搵右搵都搵唔到, 好想喊
蝸牛先生就慢慢咁幫我搵, 最後喺褸袋搵返佢
(到而加我都唔明點解會無啦啦甩咗)

牛肉望落個樣都靚嘅

不過食落就普普通通, 老實講有啲失望





食完呢餐就坐車返大阪




沒有留言:

發佈留言