2019年3月16日星期六

2018 北海道 {Day 8} 再會了

2018.11.03 北海道 {Day 8} 再會了

今次的北海道之旅好好玩
最後一天, 真係好唔捨得

在北海道最後的一個清晨~

十點幾 check out
先去樓下商場行陣, 又比我睇岩條裙
決定食完嘢返來再試

喺北海道的最後一餐打算食拉麵
之前搵到間食雞湯拉麵的
不過 tabelog 話店主上星期要去東京參加比賽
所以要到 3/11 先開門
諗住最後一日會食到
點知去到店主話今日都係休息
結果我哋同兩組日本客人一齊食咗閉門羹

一時間都唔知食乜好
見到附近有間食壽司的, 就走入去食

四季 花まる 時計台店 (Tabelog 3.58分)
呢間係長龍店根室花壽司的姊妹店
根室花係迴轉壽司, 而呢間係續碟 order 的


蟹肉麵豉湯
我覺得都幾好飲

諗住之後出機場會再食多餐
所以都唔係叫咗好多碟

至於壽司就唔算特別出色, 試一次就夠
價錢都唔算特別平, 呢餐食咗差不多五百蚊港幣

食飽就返去買埋條裙, 之後就返酒店拎行李走人 lu

去到機場, 先喺國內線行一陣之後再去 check in
唔多夠時間坐低食嘢
蝸牛先生就買個豚丼上機食




我就買咗個和牛可樂餅


好掙扎想買隻蟹返香港
但最後都係懶得拎

臨走都要食多杯雪糕~


八日嘅北海道之旅咁就完咗
雖然玩嘅地方唔算多
但成個旅程嘅感覺都幾舒服
最開心係喺登別浸咗個好靚, 好舒服嘅溫泉
跟住去到熊牧場嘅風景又意想不到嘅咁靚
真係好開心

完咗今次北海道之旅, 下一站係大阪
所以寫完呢篇又要開始寫埋大阪個遊記~










2 則留言:

  1. 去旅行就係relax,感受到舒服就已經好正

    我係youtube開咗頻道介紹生活點滴,支持下


    https://m.youtube.com/watch?v=AQXhToEOI6g

    回覆刪除