2019年2月3日星期日

2018.10北海道 {Day 6a} 登別地獄谷 / 熊牧場

2018.11.01 北海道 {Day 6} 登別地獄谷/ 熊牧場

8:00 早餐, 早餐都係大路菜式, 反而無尋晚晚飯咁有驚喜


我最欣賞係飯
其實每次溫泉旅館嗰餐, 我最期待係最後嘅白米飯
因為日本米實在太太太好食
不過每次飯都係後上, 食到尾聲我已經無乜戰鬥力
眼白白望住兜食剩嘅飯, 都咪話唔傷心

食飽返上房執吓行李, 休息吓
之後又再去浸溫泉啦~

本來打算浸返尋日頂樓個夢幻溫泉
不過打掃中唔開
唯有走落地下浸大浴場

本來 expect 佢只係浴場一個
但入到去又有驚喜喎

一人包場 again
沖完身行出去, 先見到一個小小嘅溫泉

再行入啲就有兩個大池
每個池嘅泉質同溫度都唔同
浸得都幾舒服

之後出面仲有一個露天的
如果落住雪浸, 感覺應該好正

浸浸吓終於有個女仔入來
不過佢浸咗唔係好耐就走咗

今次可以浸到個咁正嘅溫泉真係超滿足
都係嗰句, 如果可以同蝸牛先生一齊浸就仲開心

浴場出面就係按摩區

浸完返上房差不多時間要收括行裝 check out
離開之前喺酒店影吓相

今次呢間溫泉旅館真係超推介
我覺可以慳返啲錢唔駛揀有私人風呂嘅房
剩係浸兩個公眾浴場都夠皮




之後當然係做返遊客做嘅事
登別地獄谷

其實都係睇嗰啲光禿禿, 冒哂煙嘅山


離開地獄谷, 向熊牧場出發
有人見到路邊有雪糕賣又急不及待買返杯

之後就去熊場
本來打算到此一遊, 無乜期望

 但坐纜車上山時發現山下嘅景色超靚
之後再上埋展望台
咁樣望落去個湖度真係超正


行行吓又有個好似白川鄉嘅小村落
喺度都影咗好多相

 終於去到睇熊人
我哋覺得啲熊好慘, 每隻個眼神都好絕望

睇完熊, 之後就坐車返札幌
上到房第一時間影返張窗外照先
呢個 view 真係治癒~

玩咗成日都未食lunch, 要拿拿聲出去醫肚
今次無機會去十勝
但又好掛住個豚丼
喺札幌搵咗間分數唔差的
不過酒店行過去都要差不多半個鐘
但沿途邊行當睇風景都唔會太辛苦


可以揀少飯, 少肉, 幾岩我哋
試少少又唔會頂住個胃, 可以再食其他野

味道雖然無上次喺十勝食到嘅咁好味, 但都算唔錯

食飽就返去札幌行 stellar place
今晚 BOOK 咗食蟹~

(續)


沒有留言:

發佈留言