2018年6月2日星期六

2018.04 女子東京一人旅 Day 1 {到著}

2018.4.30 女子東京一人旅 {到著}

話說蝸牛先生五一嗰幾日約咗朋友去布吉渡假
剩低我一個人孤伶伶喺香港
咁我又一直都好想試吓一個人遊日本
於是就趁呢次機會試吓
雖然都掙扎咗一陣
(因為呢段日子機票貴, 而且我三月先同屋企去完福崗, 五月又會同蝸牛先生去首爾)
不過又覺得機會難逄, 於是就去馬

蝸牛先生五月一號先出發
我就四月三十號出發
出發前感冒咗成個月都未好, 都有少少擔心
好彩去到後無嚴重到

貪少便宜的我, 每次都會去平民 Lounge 食碗魚蛋米

今次國泰的早餐好似有改善
唔再係稀到似水嘅粥

機上面都有好多新戲, 睇咗空手道, 都唔錯

落機後一支箭咁行去買 NEX 的車飛
平時明明超多人, 今次竟然唔多人
買完飛又咁岩趕到十分鐘後開出的車
所以今次四點鬆啲就出到市區啦

為咗慳錢, 今次唔住新宿, 揀咗涉谷
涉谷都係一個中心點, 交通方便
不過涉谷站實在太太太多人, 而且最近呢頭又多工程
本身對呢區已經唔熟, 所以經常都感到好迷失

今次揀的酒店喺JR車站上蓋
不過酒店呢邊的出口同大街相距十多分鐘
每次返酒店都幾攰

Hotel Mets Sibuya

Nex 的月台咁岩好近酒店, 扶手電梯上一層就到, 出入機場好方便
但由於行出大街實在太遠, 所以應該唔會再住
不過最近有報導話今年十月涉谷會有新的大型商場落成, 正正就係呢一邊
咁可能到時會好方便
同埋呢邊都有幾多出名的食店, 如 牛かつ もと村 (吉列牛)

房唔會太細, 而且好似上年裝修完, 所以都算新淨
 

放低行李 hea 一陣就出發去食嘢
第一站目標係銀座的拉麵店

由酒店行去銀座線
首先要先經過幾個地盤
再到達大街, 之後再行入商場, 再經指示行上數百級樓梯
真係行到我標哂汗

幾經辛苦終於到達銀座
我唔識睇地圖, 純粹靠 google map 嗰一點帶路
點知行行吓話拍緊戲唔俾行
嗰刻我好徬徨, map 叫我向前行我就唔敢向後行
於是我決定企喺度等!
好彩, 5分鐘唔夠佢哋就攪掂
跟住兜咗好多舍圈先搵到間鋪頭

むぎとオリーブ 銀座店 (tabelog 3.63分)
https://tabelog.com/tokyo/A1301/A130101/13164932/


買完飛就要排隊
太心急, 無乜研究應該點叫
我諗, 我應該order 咗一個大餐

雞蛋, 雞肉加餸 

雞, 蜆soba
啖蜆湯真係超超超好飲, 好鮮甜
雞肉都好滑
不過其實我麻麻哋 soba

食飽之後就行去有樂町 Lumine

無收獲, 之後就轉戰新宿的 Lumine
買咗兩件衫, 行到差不多九點就返去

酒店對面有間Lawson
返前去前去搵吓有無 Godiva x Lawson 新嗰批甜品
嘩, 有大量 (去咁多次都係第一次遇到)

最後好興奮咁買咗咁多嘢上房
成日聽人講日本便利店炸雞好食, 但我又唔覺

先試呢杯, 唔算太甜, 我覺得都幾好食
食到一半已經開始狂咳, 唯有唔再食

抖一陣又食下柑
之後先發現原來我買咗美國柑, 唔係日本柑, 傻仔

房望出去會見到東京鐵塔

第一日咁就完, 都算充實


沒有留言:

發佈留言