2018年5月26日星期六

2017-2108 大阪跨年之旅 {Day6} 落雪呀

2108.01.03 大阪跨年之旅 {Day6} 落雪呀

每次去日本都要食 pancake
打算避開排隊潮, 於是十點幾就出發
一心想食 幸せのパンケーキ
點知撞正日本新年, 要 4 號先開
見到旁邊有間 Gram, 唯有改去呢間

鋪頭十一點先開, 未夠鐘就周圍行下
之後入到店, 大半場都係港人
呢間唔差的, 只係覺得 幸せのパンケーキ 好食啲



食完又走去對面食拌麵
前一日蝸牛先生同朋友食飯就係食呢間
佢話好味, 於是帶我來再食

雖然無餸又食乜汁
但個麵出奇地好食
食飽飽之後就去行街
行去大丸途中, 忽然落雪
雖然唔大, 但我同蝸牛先生都好興奮

就係呢度, 不過影唔到啲雪

買咗份綠茶福袋, 好鬼抵 (好似係2,000 yen)

買完茶包, 又坐低抖吓

行完難波, 心齋橋就返大阪站的阪急百貨買手信
順便買少少下午茶返酒店食

呢個泡芙好好食, 下次要再食

見到啲壽司幾靚, 又買咗盒返去share


今日係最後一晚, 返酒店休息順便執吓喼
差不多鐘數就去附近的茅乃舍  買湯包
跟住又行吓 Lucca, 唔小心買咗件褸

今晚 book 咗食雞串
唔想一包二包去餐廳
於是急急腳上返酒店放低戰利品, 好彩最後無遲到

焼鳥 市松/いちまつ (tabelog 4.08分)

日本的廚師都有型過人, 真係睇住佢煮都值門票價























呢餐都幾好食, 而且唔算貴
最有印象係碗雞湯同埋雞飯, 我覺得好好味
另外刺身雞又比想像中易入口, 其他串燒都好正

咁岩坐我哋格離有 pair 香港情侶
但人哋著到好高貴, 我哋就..........
(不過個男又同蝸牛先生撞鞋, 真係好岩)

食飽就慢慢行返酒店執行李

沒有留言:

發佈留言