2018年2月3日星期六

2017-18大阪跨年之旅 {Day2} 城崎溫泉進發

2017.12.30 大阪跨年之旅 {Day2} 城崎溫泉進發

今日天氣好啲, 酒店望出去的 VIEW 好似都唔差

check out 之後, 坐 shuttle 出大津車站
之後去京都站地下街 porta 搵食

田ごと (tabelog 3.54分)
主打喬麥麵, 個餐都幾好食

貪心又想食麵又想食壽司
不過呢個份量嘅早餐對我嚟講都幾大份, 最後要蝸牛先生幫手先食得哂

食完就去 Isetan 買水果今晚食 
跟住就坐火車出發去今次重點行程 - 城崎溫泉
年尾好多日本人坐火車返鄉下過年
而我哋嘅 JR pass 只有自由席
雖然已經預多咗半個鐘去排隊
但去到時條隊已經超長
呢一刻個心極度後悔無加錢買指定席
因為去城崎車程要兩個幾鐘, 一定企到傻
最後, 如我所料係無位坐嘅
不過好彩搵到個半企半座嘅位, 都總算無咁辛苦
個幾鐘後到達福知山站轉車
又好好彩俾我搵到一個位坐
剩返最後半個鐘的車程, 蝸牛先生終於都有位坐

兩個半鐘後終於都到達
第一次撘長途火車係要企, 真係好難忘的經歷 
如果再有機會年尾來日本, 一定要買指定席

(相係之後補影的, 我哋去到時只係三點鐘)

到站後就坐旅館的 Shuttle bus 入去
今次我哋住呢間

由於係蟹季, 今晚晚餐係食蟹 (津居山蟹)
再加上年尾近新年, 所以房價都幾貴
講真對我來講算係天價, 所以都糾結咗好多日先至決定 BOOK
不過又好知道解禁後的蟹到底有幾鮮甜
而今次難得遇岩季節, 所以最後都係去馬

由於咁貴, 所以對呢度都幾有期望
入到房有少少失望嘅, 因為 SIZE 唔大
但個 view 都 ok 嘅


室內的私人風呂都係失望
因為佢同我講開出來的水唔係溫泉水

喺房休息陣就坐返 SHUTTLE 出去行吓
(酒店出返去商店街大約十分鐘)

如果落雪呢度應該幾靚
不過呢日只係好凍, 無落雪, 有少少失望

呢度有好多唔同的付費溫泉俾遊人享用
不過我哋乜都無帶就無去體驗啦
另外呢度會見到好多日本人著住浴衣隨街行, 感覺都幾得意

有少少肚餓, 買咗個包 SHARE, 味道正常

行咗個半鐘就返去了
蝸牛先生又小睡片刻
飯前半個鐘見到賃切風呂有位, 於是走去浸咗一陣
 大木筒一個, 無 view, 無驚喜

大浴場係咁的, 一個室內一個室外
同樣地, 無 view

 終於都到食飯時間
好期待的蟹宴












成餐蟹好精彩
無論邊種烹調方法都好好味
我同蝸牛先生都好鍾意

臨尾仲有兩隻蕃薯俾我哋帶返去做宵夜

旅館的硬件上麻麻哋, 好彩餐飯拎返啲分數
如果唔係呢個價錢真係俾得好唔抵

沒有留言:

發佈留言