2017年1月21日星期六

2016.11 大阪 {Day 5a}京都紅(落) 葉之旅 - 京都府立植物園 / 吉泉 懷石料理

2016.11.30 大阪 {Day 5a}京都紅(落) 葉之旅 - 京都府立植物園 / 下鴨神社

從來都未試過賞楓
難得今次撞正紅葉季節, 當然要搵一日去湊下熱鬧 

為了避開人潮, 我哋無去熱門嘅賞楓地方如清水寺
反而去咗北山附近嘅京都府立植物園
由京都直接坐電車 (京都市営烏丸線) 就到, 車程大約十五分鐘

公園都幾大幾靚, 不過可惜我哋時候唔岩
紅葉唔多 (我分唔清係未開丫, 定係已經落葉)
賞楓失敗!!

離開公園就出發去食蝸牛先生好期待嘅懷石料理

京都下鴨 京懐石 吉泉
http://www.kichisen-kyoto.com/

呢間好方便, 可以網上BOOK 位
對於外國人, 最鍾意就係呢啲餐廳

用餐前, 侍應會問我哋有無需要去洗手間
之後終於都明白點解....

我哋被安排喺一間無門嘅房用餐
要入房, 唔該"捐" 入去 (如果我著得好靚, 又或有腰骨痛真係唔知點算)
anyway, 都係一次幾得意嘅經歷

 book 位時已經揀好食邊個 set
坐低一陣盲送上 welcome 點心同酒

之後係前菜, 包裝好精緻


 呢碗係湯, 記得都好味的

下一碟擺盤都係好靚

魚生當然係新鮮

一咬開係雞蛋同豆腐之類嘅物體, 好清新嘅感覺


鰻魚飯都好味

呢碗湯入面有魚, 好鬼好飲, 不過去到呢度已經成肚水喇

成餐不斷飲湯同飲茶, 再加上我膀胱容量又細, 食到呢度真係覺得好鬼急
於是唯有"捐" 返出去去廁所啦
返到來已經上咗下一道菜

菠蘿上面係魚, 下面有個小爐燒住, 都幾特別

OMG!!! 食完呢道菜, 竟然忽然又想去廁所
今次仲要係想開大!!!!
於是好唔好意思咁又"捐"出去去廁所
(真係失禮兼樣衰~)


返到來係沙律再加泡飯
真係見到都想暈低, 正常人邊食到咁多嘢?!

終於等到上甜品, 好鬼靚

呢舊麻麻

 最後仲有生果

凍綠茶

呢個 set JPY11,000/人 再加 tax , 其實都算抵食
每樣食物都好精緻同埋好好味
我最鍾意係佢碗魚湯

如果有機會再來, 我希望唔會再咁失禮一餐飯要去咁多次廁所
希望可以好好咁 enjoy 每一道菜

離開呢度就去我哋嘅下一站 - 下鴨神社


沒有留言:

發佈留言