2016年10月21日星期五

2016.09 名古屋 {Day 5} 名古屋市區遊

2016.09.18 名古屋 {Day 5} 名古屋市區遊

來到尾二嘅第二日, 終於返返去市區SHOPPING
名古屋可以 SHOPPING 嘅地方唔多
主要集中在榮駅, 矢場町駅, 而且都係以百貨公司為主

去到榮駅行咗一陣先去食飯
但為了避開用餐人潮, 餐廳一開門我哋就過去
是日目標係名古屋好出名的豬扒店

坐低一陣就已經 FULL 哂
同蝸牛先生各自點咗唔同部位嘅豬扒SHARE 食

味噌汁上枱時先淋上, 包保唔會令豬扒浸到過淋
個汁用來送飯其實好開胃, 不過食到中途已經開始覺得漏
對我來講, 味噌汁味道有點偏咸
我相信名古屋人係食得比較濃味的

蝸牛先生的鐵板豬扒
淋汁時啲汁彈到周圍污糟哂, 好尷尬
兩份豬扒嘅部位唔同, 一份比較瘦, 另一份比較肥
肥啲就當然好味香口啲

食飽之後就出發SHOPPING 喇
不過名古屋真係唔係好好SHOP
鋪頭選擇唔多, 而且好多貨都剩係得返LAST ONE

行到咁上下要休息
上網搵到間食PANCAKE 嘅 CAFE
一於又去試下

名古屋市中区栄3-27-27 3F

門口好靚, 好relax
不過要行三層樓梯先可以到達


同服務員溝通咗一輪先落到單
蝸牛先生揀咗 3D 熱朱古力
我就叫咗壺茶

其實一心想食厚厚的梳乎里 PANCAKE
不過呢度只得呢款, 味道不過不失

食完之後又再 SHOP 過
是夜大雨, 好狼狽
行到啲鋪頭關門就去食飯

原本今晚我哋打算去松板屋食鰻魚飯
點知撘咗一架壞嘅 LIFT
架 LIFT 上到十幾樓突然唔郁, 門又唔開
停咗一陣, LIFT 入面嘅人大家你眼望我眼
跟住好彩佢又突然落返地下開門
出返去之後已經無心情再喺呢幢 building 食飯
最後都係去返中午食 lunch 嗰座大廈 - Lachic

呢度都有間出名嘅鰻魚飯 - 備長, 不過超多人
最後揀咗燒肉

呢度主力食松板牛

用嘅係炭爐

我哋叫咗肉雜錦, 我記得唔太貴, 但肉質同埋牛味都好正

不過燒嘅時候超級大煙

另外又加咗一碗靜岡冷麵
味道正常但麵質太硬

呢餐誤打誤撞又幾好食

食完之後就返酒店喇
臨返酒店前喺酒店樓下藥妝店作最後一擊
呢度又大間又無乜人, 都幾好行

最後一晚要執行李喇
今次買得唔多嘢, 好快執完

1 則留言: