2015年10月10日星期六

2015.10 東京 + 北陸 十天 {準備篇}



話咁快下星期就出發
今次應該係準備得最充足的一次

晨咁早已經 BOOK 好西餐, 壽司, 燒肉, ShabuShabu 
不過最想 book 的壽司店在兩個月前都已經話無位

由於 yen 都算係低位, 所以今次兌0左好多現金過去
一早上網睇定 d 衫款, skincare
希望到時可以增加買貨的效率
又為了迎接新貨抵港
上星期我已經將個衣櫃 "清理" 好

未出發先敗家
搵資料時發現好多台灣人都熱捧呢部 PANASONIC 吹風機
據聞吹完把頭髮會好靚, 好柔順
雖然香港都有得買, 但就無呢隻粉紅色, 而且價錢貴少少
d 人仲話日本好多地方都賣到斷哂貨
為免到時哂時間周圍搵
所以都係上網訂定, 到時酒店收貨

尋晚落ORDER 時手快快無格到價
岩岩睇返原來我買貴左成千YEN, 激氣呀!!!!!


今次轉用另一張 Travel sim
2G for 3 mths, 可充值, 無限速 $280
雖然當地都有得買
但我地呢 d 習慣0左上網的都市人
一落機就要有網絡
所以都係買定先

今次會去北陸 {金沢, 立山}
所以要買一張全國的 JR pass
呢張 pass 當地係無得買的
一定要0係自己國家買0左先
之後去到再兌換
比較過之後, EGL 平少少
但都要成 $1,8xx 一張

自從上次沖繩之旅坐過一次機鐵返屋企之後
我就愛上了
因為真係好方便好快
而且唔駛擔心巴士行李架會無位
又唔駛拖住行李行兩條街先返到屋企
不過始終都係貴, 所以我只打算回程先坐

精打細算的我發現經康泰買有六折
即係 $60 一程, 只係貴過巴士少少
(不過未計之後轉的士返屋企0個程)

就算今次買爆0急都唔怕返0黎搬死啦~






5 則留言:

  1. 你真係做晒準備wor!!! 勁~ !! 我4/11 飛東京~ 請問張sim card 好用嗎? 係香港買到!!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未用過呀, 我26號返, 一係到時再報告. 我0係mypacemarket 買架, 可以 online 買, 又可以去佢的實體店買. 或者你去佢個website 望下, 入面有好多選擇. 我上次去沖繩都係幫佢買咭, 張咭用到, 所以應該無伏.

      刪除
    2. {update} 張sim ok, 好多地方都收到, 只係上到山有某d 位收唔到

      刪除
  2. 又有得去旅行, 令人羨慕~~ 玩得開心啲, 買多啲戰利品~~

    回覆刪除