2014年11月1日星期六

2014.10.25 {觀塘} Lunch @ 上海榮華川菜館

今日又同蝸牛先生出去搵食
因為之後想去 Mega box 睇家品
所以我地去了觀塘區

蝸牛先生帶我去了一間上海老鋪
0係 openrice 有成 186個 like 架, 真係唔簡單

觀塘崇仁街15號地下

地鐵站行過去大約七, 八分鐘
原來佢同大孖醬油同一條街, 入伙後我一定會過來入貨

話明係老鋪, 裝修一定欠奉
可能我地當日坐近下欄位
感覺都幾污糟, 同埋有陣味
老老實實, 我就真係食得唔係幾自在

點了二人餐
有湯, 有小菜, 有甜品, 都幾豐富

酸辣湯
比想像中辣, 味道都唔錯

回鍋肉
 呢碟反而普普通通, 不過勝在唔太油

小籠包
呢個係另點的, 三十幾蚊有六隻, 勁抵!!
(上 facebook like 佢地個 pages 仲加送兩隻)
味道 ok 的, 不過嫌佢皮太厚同埋無乜肉汁

八寶茶
呢杯茶好飲, 甜度適中, 而且入面的材料好似好有益咁

豆沙鍋餅
一上枱見到咁黑, 心諗: 一定唔多好食
點之, 有驚喜喎
以為佢炸到咁黑, 一定好油
但食落又唔覺油
而且豆沙又唔會太甜, 好味!!

雖然係老鋪, 不過佢管理都幾現代化
有流程圖比員工, 教佢地點去招呼客人, 教佢地點安排坐位
我地又同疑似老板娘的人傾計
佢話呢d 都係屋企的細路幫手做
希望佢地讀書可以學致用, 幫到手之餘, 仲可以比機會佢地實踐

呢類的家族老鋪0係香港已經買少見少
而加0係新市鎮見到的全部都係連鎖式的食店
想食好0野真係要落返舊區先搵到
_

食完就同蝸牛先生去 Mega box
等0左好耐都無 shuttle, 唯有撘的士
到走0既時候, 又係一大條龍
呢個商場實在太唔方便
如無必要真係唔會再來

3 則留言:

  1. Mr and Mrs Snail:
    ~真係平有平做, 貴有貴做!! 依間上海鋪頭,有佢生存之道
    ~去Mega box, 買唔買到想買嘅野!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖說老鋪的環境唔太好, 不過佢的味道係連鎖餐廳食唔到架
      都買到呀!

      刪除
  2. 而家好多老鋪真係銖少 有時唔只個份味道 仲有一份人情味

    回覆刪除