2013年3月31日星期日

2013.03 - 東京小旅行 {Day 2} 收復失地 - 驚喜的晚餐

2013.03.16 築地 >> 銀座 >> 東京站 >> 人形町站 (晚餐)
去築地食壽司是蝸牛先生今次旅程的重頭項目之一
但時間太早, 所以佢自己先出發, 我後 join..hehee...

佢揀了人龍壽司店 - 大和排了差不多 45 mins 就有得食, 並無想像中咁耐
佢 order 了壽司 set
由於我未去到, 所以只能靠蝸牛先生報告
蝸牛先生: 味道唔算太突出, 不過舊飯幾好食, 魚生都幾新鮮, 同埋唔點豉油會好D
佢食完我都差不多去到築地
之後就一齊行下出面的乾貨區 (亦順便比機會蝸牛先生消化下, 陣間再陪我食過)
我以前對於出面的乾貨區無乜特別興趣
但自從做了煮飯婆之後, 就開始對於各種的食材好有興趣
場外見到好多鰹魚粉, 冬菇, 元貝, 樣樣都想買
不過, 今日仲有好多路要行....唯有忍痛唔買

行完之後就到我去食壽司
揀了之前食過的 - 喜代村

由於蝸牛先生才剛吃完, 而我一早又不能吃太多魚生
所以 order 得不多
池魚放上枱時魚尾還在震, 不過又覺得無上次食到的咁爽脆
而其他壽司就好新鮮
離開壽司店又繼續逛
有人見到街邊的串燒檔又食慾大增


蝸牛先生: 比起尋晚米芝連一星店的串燒, 呢串仲好味!!!


離開築地就步行過銀座
n 年前第一次跟團遊日來過一次
由於呢度賣的都是高檔貨, 所以一直都無意欲再來
今次再來, 完全是因為呢度有想吃的甜品店

在銀座逛了百貨公司, Burberry..行了幾個鐘都無收獲 (我今次入貨好謹慎)
等肚裡的壽司消化了終於可以去食甜品

今日的目標店: Mikimoto Lounge
東京都中央区銀座2-4-12 3階 ミキモトラウンジ


Mikimoto 其實係出名賣珍珠的, 香港 Time square 都有分店
不過我對珍珠興趣不大, 所以一去到就直上 3/F CAFE

入面的環境好舒服, service 好好, 每個侍應都充滿笑容

我點的是櫻花主題蛋糕, 好靚, 雖然味道都幾好, 但就無傳說中講到咁好味

蝸牛先生的布丁, 佢的評論係...無乜特別!!!


每次來東京總係趕頭趕命的 shopping, shopping & shopping
無試過可以咁優閒在 cafe 嘆甜品
其實放慢腳步去感受一下人地國家的生活都幾嘆丫

離開甜品店又在附近閒逛
行下行下又覺肚餓
途經一間人龍 waffle 店 Manneken
有人又唔執輸排埋一份


而我今早的壽司亦已消化得七七八八
隨意在附近找了一間天婦羅快餐店
兩個人SHARE 一碗飯
印象中呢碗飯只係五, 六百 YEN, 但絕對有誠意, 好抵食

之後就去買我第一樣戰利品, A Bathing Ape x Porter backpack

因為今晚會去人形町站食飯 (離銀座不遠)
所以只能繼續在呢區閒遊
最後遊到有樂町 LUMINE 又入去行一陣
之後行下行下又去到東京站地下街 (其實當時已經超攰, 無乜心機再行)
最後時間差不多終於可以出發去食飯

乘車路線: 東京站 >> 秋菜原站 >> 人形町站

人形町今半
東京都中央区日本橋人形町2-9-12, 地下鉄人形町駅徒歩1分(可網上預約)


其實在新宿高島屋有分店, 不過有人堅持要去本店, 所以就老遠跑來呢個渺無人煙的人形町站不過本店較有日本特色, 入面的裝修格局全部都好和式, 而且全程仲有著和服的侍應招呼 (招呼仲好好添), 都算係一次幾好的體驗

我們分別點了兩 set Sukiyaki, 揀了第二貴同最平的牛
(大家看得出左同右的分別嗎?!)
兩款牛都有入口即溶的感覺, 好令人感動
貴牛就比較滑 (但我覺得平牛已經好好味啦)

今餐終於可以收復尋晚的失地
超好味, 超滿足!!!
絕對值得推介比來東京的朋友

埋單: 19xxx yen

食飽就返酒店

飯後生果 - 又甜又多汁的日本士多啤梨

~ 第二天完 ~





沒有留言:

發佈留言