2011年1月30日星期日

<嫁給你> 婚嫁用品 入貨

婚期愈來愈迫近, 於是尋日誠邀好友陪我到金都一趟, 不用一小時, 就買好了一堆濕星的婚禮用品.
今日收獲有:
繡花鞋一對 ($98)(其實我本身以為五, 六十蚊可以買到一對, 但原來好多間鋪頭都要 OVER 一百蚊, 找了很久才找到 UNDER 一百的)

利事封 (囍字封, 包羅萬有封, 開門利是封)(本來勁想買粉紅色的利事封, 不過有少少貴, 所以..最後還是慳家一點, 買最普通的紅色囍字封)


上頭用品(在大陸買, 十幾廿蚊就有一 pack, 但香港就要成四, 五十蚊一 pack, 食水勁深)

睡衣(本來想買粉紅色, 但staff 跟我說, 只有返頭嫁的人才會穿粉紅色..聽後, 我即刻話, 我要勁紅的 )
囍字貼 (@$8)(買了四個, 男女家各貼兩個)

對聯 (@$20)(買了三對, 男家一對, 女家一對, 新屋一對)

香港的結婚用品真的勁貴, 以上物品如果返大陸買, 應該可以平成半!!! 可惜.......我太懶, 亦太不喜歡回祖國, 所以最後還是留港消費.
好開心又攪掂一堆濕星事項, 亦都好多謝朋友仔是日抽空相陪 & 俾意見我.

沒有留言:

發佈留言