2009年9月25日星期五

2009 台北四天之旅 <準備篇>

計劃十二月頭同佢去台北一趟, 所以最近我一有時間就上網格價同搵酒店. 台灣啲酒店好多都好大6 feel, 再唔係就似時鐘, 靚啲0既就好貴, 我搵0左好耐先搵到幾間係岩心水0既. 本身 target 0左兩間, 一間係 台北花園 另一間係 台北美侖, 兩間都好新, 而且網上評語都唔錯, 打算十月頭去買 PACKAGE, 點知今日俾我見到 國泰假期六福皇宮 個 PACKAGE 喎, 計落價錢又唔貴 (4D3N 坐國泰早去晚返住五星, 包稅仲要包埋旅遊保險才 $3,139, 真係好筍!!) 呢間酒店上次住過, 勁大勁靚, 行去捷運又唔遠..之前已經好想 BOOK 返佢, 但見到佢要成千五六蚊一晚之後就無再諗 , 估唔到今日竟然俾我發現到呢個超筍價, 真係勁開心!!!
下面兩張相來自官網, 間房真係又靚又大呀!!!!




因為我怕佢會 FULL (其實都可能唔會, 因為台灣太多酒店同太多航班, 但我個人愛穩陣, 想快啲 confirm 哂所有0野), 所以問完佢意見之後就立即上網 book 埋.
第一次0係 國泰假期 買 package , 原來都幾方便. 填少少個人資料就已經攪掂, 跟住佢仲好快 send 埋張 E Ticket 過0黎, 成個過程 5 分鐘都唔駛. (不過佢酒店0既選擇唔多, 而且較冷門).
CONFIRM 0左酒店同機位後, 跟住下一步就可以計劃0下行程喇... 心情開始興奮添!!!

沒有留言:

發佈留言